wat heb jij gedaan aan en voor je polo vandaag

Welke heb jij exact? Mijne doet 1 zender het. Linkje?
Ik kan in dit boerengat niet goed beoordelen of hij het echt goed doet. M'n radiozenders werken hier sowieso maar halve bak, alleen radio 538 doet het goed. Hier is niks in veranderd na het plaatsen van het haaienvinnetje.
Echter maak ik ook nooit gebruik van de radio, want ik luister altijd Spotify via de Bluetooth, dus ik weet niet of de zenders het wel goed doen in bijv. de stad.
Hier het linkje in ieder geval :)

#Aliexpress € 4,04 12%OFF | Voor Volkswagen vw passat b5 b6 b7 polo golf 6 7 Sharan Tiguan 2018 Auto Haaienvin Antenne Signaal Antennes auto Sticker Accessoires
 
Volkswagen  Polo 6R 1.2 & Golf 7  GTI 
Ik kan in dit boerengat niet goed beoordelen of hij het echt goed doet. M'n radiozenders werken hier sowieso maar halve bak, alleen radio 538 doet het goed. Hier is niks in veranderd na het plaatsen van het haaienvinnetje.
Echter maak ik ook nooit gebruik van de radio, want ik luister altijd Spotify via de Bluetooth, dus ik weet niet of de zenders het wel goed doen in bijv. de stad.
Hier het linkje in ieder geval :)

#Aliexpress € 4,04 12%OFF | Voor Volkswagen vw passat b5 b6 b7 polo golf 6 7 Sharan Tiguan 2018 Auto Haaienvin Antenne Signaal Antennes auto Sticker Accessoires
Hij zit vast met dubbelzijdig tape, is het wel bestendig tegen de wasstraat?
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TDI Ex-Bluemotion 
Echter maak ik ook nooit gebruik van de radio, want ik luister altijd Spotify via de Bluetooth, dus ik weet niet of de zenders het wel goed doen in bijv. de stad.
Ik heb ook wel FM haaienvinnen gevonden maar in de reviews las ik toch dat het ontvangst slecht is.
Zelf had ik eerst in gedachten om de originele antenne op het hemeltje te leggen en een GPS haaienvin te gebruiken, maar dat geeft natuurlijk ook niet het beste ontvangst omdat de auto ook een soort kooi van Faraday is.
Ik luister zelf veel via FM dus ik hou eerst nog even de originele antenne (y)
 
Volkswagen  Golf 7 GTD 2.0 TDI 184pk  || Volkswagen Polo 6R 1.6 TDI 90pk (verkocht!) 
  • Leuk
Waarderingen: Allison6R
Ik heb ook wel FM haaienvinnen gevonden maar in de reviews las ik toch dat het ontvangst slecht is.
Zelf had ik eerst in gedachten om de originele antenne op het hemeltje te leggen en een GPS haaienvin te gebruiken, maar dat geeft natuurlijk ook niet het beste ontvangst omdat de auto ook een soort kooi van Faraday is.
Ik luister zelf veel via FM dus ik hou eerst nog even de originele antenne (y)
Dan zou ik inderdaad geen haaienvinnetje nemen. Ik zal proberen te onthouden om in de stad eens de radio aan te zetten i.p.v. muziek via Bluetooth, dan kan ik testen of die het een beetje doet. Ben benieuwd
 
Volkswagen  Polo 6R 1.2 & Golf 7  GTI 
  • Leuk
Waarderingen: Jurgen6R
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!