wat heb jij gedaan aan en voor je polo vandaag

Staat echt veel beter! Hoe is deze te monteren, moet de bumper er dan af of kun je de oude er zo afhalen en de nieuwe erop?
Je moet de bumper er af halen, aan de binnenkant zitten een heleboel clipjes die je los moet wrikken, beste is aan 1 kant beginnen.
Het is een helse klus om een begin te krijgen, zit namelijk erg strak vast.
als die eraf is, dan kan je de nieuwe erin klikken, dit gaat een stuk makkelijker maar moet je wel met beleid doen.
eenmaal gemonteerd zit die net als de oude weer goed vast.
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI 135PK 
  • Leuk
Waarderingen: noenoe
Erg mooi! Past deze diffuser op de 6r en 6c?
Deze past zoals capszz al zei niet op de 6C bumper, de WRC diffuser past alleen op de 6R GTI bumper aangezien de WRC en 6R gti dezelfde bumper gebruiken alleen andere diffuser.
De WRC was namelijk ook een limited edition 6R(2500 stuks geloof ik), erna niet meer voorgekomen bij andere modellen.
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI 135PK 
  • Leuk
Waarderingen: capszz en Fz-errie
Deze past zoals capszz al zei niet op de 6C bumper, de WRC diffuser past alleen op de 6R GTI bumper aangezien de WRC en 6R gti dezelfde bumper gebruiken alleen andere diffuser.
De WRC was namelijk ook een limited edition 6R(2500 stuks geloof ik), erna niet meer voorgekomen bij andere modellen.
Oké, bedankt voor de info!
 
Volkswagen  Polo GTI 6C  1.8 TSI 252 pk (JD Engineering) 
Ik heb die lifehammers aan de vloerbedekking rechts gemonteerd.
Totaal geen last van, ik had ze eerst zoals Lizzy maar met uitstappen bleef ik soms haken.
Niet om betweterig over te komen, maar dit is de meest onverstandige plek. Een lifehammer moet ten aller tijde binnen handbereik zijn, dus ook als je op de kop in de sloot ligt. En dat is juist het moment dat je je gordel wilt doorsnijden omdat je dan in je gordel hangt en je die niet zomaar los krijgt.

De beste plek is aan het plafond bij de interieurverlichting.
 
Volkswagen  Polo 6R  1.4i 16v CGGB 
Valt mee, alleen die stoel bekleding is wel vervelend.Stick Out Tongue
Moet er nu nog 1, en dan de bekabeling nog naar de stoel.



Dan moet ik ze er eerst weer even uithalen:)
Ik denk dat het eerder is dat de knoppen nog nieuw zijn en de rest al 100x met dashboard spul in ingesmeerd... Stick Out Tongue




Nee.
Hoe is dit nu afgelopen? Nummers al bekeken?
 
Volkswagen  Polo 6R  1.4i 16v CGGB 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!