wat heb jij gedaan aan en voor je polo vandaag

Zo kom je dan vandaag weer bij je auto aan.
Geen idee hoe ze het voor elkaar krijgen maar er is gewoon een stuk kunstof weg..

Zucht.. nu maar opzoek naar een nieuwe handgreep
0362EF36-88AE-4720-A6E8-AAFE66A4B0DD.jpeg

Hufters... op Ebay staan er een paar zag ik laatst...

https://rover.ebay.com/rover/0/0/0?mpre=https://www.ebay.nl/ulk/itm/312259617251

https://rover.ebay.com/rover/0/0/0?mpre=https://www.ebay.nl/ulk/itm/362244158895

Etc. Effe zoeken op LD7R Polo (ook jouw kleurcode toch?). [emoji16]



Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
 
  • Leuk
Waarderingen: Robin
Het was vandaag de eerste show voor de Polo en heb 1 van de 10 'Nice Ride' bekers mee naar huis mogen nemen!
Op de terugweg wel een stoeprand over het hoofd gezien en 2 velgen met lichte schade als resultaat.. Maar dat is al wel gemaakt voor de eerst volgende show :sweatsmile:

DSC04357.jpg
Gave auto!!!
En balen van de schade.
 
Volkswagen  Polo 6c  1.2 TSI 90pk Bluemotion with a touch of VAG techniek 
  • Leuk
Waarderingen: Nushia
Voor de gein nieuwe LED achterlichten gemonteerd, moet er nog even aan wennen omdat ik het liefst alles OEM wil houden, maar ik vind ze toch wel lekker. Zijn Q2 look-a-likes, met dynamic indicators.

Zijn er überhaupt OEM full led achterlichten geleverd op een 6R/6C?
 

Bijlagen

  • IMG_1157.jpeg
    IMG_1157.jpeg
    1.5 MB · Weergaven: 148
  • Screenshot 2019-04-09 at 01.00.19.png
    Screenshot 2019-04-09 at 01.00.19.png
    1,012 KB · Weergaven: 139
Laatst bewerkt:
Volkswagen  Polo AW - GTI 2020  2.0 TSI stage 2 @ 298pk 481nm 
  • Leuk
Waarderingen: Ruud9N en dov
Zo kom je dan vandaag weer bij je auto aan.
Geen idee hoe ze het voor elkaar krijgen maar er is gewoon een stuk kunstof weg..

Zucht.. nu maar opzoek naar een nieuwe handgreep
0362EF36-88AE-4720-A6E8-AAFE66A4B0DD.jpeg
Komt een winkelwagen bij de deurgreep? Mensen zijn enorm lomp en lopen zo verder. Bah, zodra ik zoiets zie word ik helemaal wild.
 
Volkswagen  Polo AW - GTI 2020  2.0 TSI stage 2 @ 298pk 481nm 
  • Leuk
Waarderingen: BENx1996
Voor de gein nieuwe LED achterlichten gemonteerd, moet er nog even aan wennen omdat ik het liefst alles OEM wil houden, maar ik vind ze toch wel lekker. Zijn Q2 look-a-likes, met dynamic indicators.

Zijn er überhaupt OEM full led achterlichten geleverd op een 6R/6C?

Nee zijn geen oem versies van, maar ik rij met oem 6r units gevuld met led strips ipv bolletjes.
 
Voor de gein nieuwe LED achterlichten gemonteerd, moet er nog even aan wennen omdat ik het liefst alles OEM wil houden, maar ik vind ze toch wel lekker. Zijn Q2 look-a-likes, met dynamic indicators.

Zijn er überhaupt OEM full led achterlichten geleverd op een 6R/6C?
Ziet er wel goed uit verder:),

@pigeon waarom geen 6c
 
  • Leuk
Waarderingen: JeroenT
Komt een winkelwagen bij de deurgreep? Mensen zijn enorm lomp en lopen zo verder. Bah, zodra ik zoiets zie word ik helemaal wild.
Zien er goed uit ja! LED achterlichten staan ook op mijn wishlist voor dit jaar. Zelf hou ik ook van OEM, dus ik zal mijn originele achterlichten ook zeker bewaren, maar LED ziet wel een stuk beter uit naar mijn mening.
 
Volkswagen  Polo AW Comfortline Business  1.0 TSI 95 PK 
  • Leuk
Waarderingen: JeroenT
285E2E4C-EFBC-4B6C-AC59-C9BE826537F4.jpeg
Rechts: LED
Links : Normaal

Zoizo staat LED mooier. Ziet er goed uit
Voor de gein nieuwe LED achterlichten gemonteerd, moet er nog even aan wennen omdat ik het liefst alles OEM wil houden, maar ik vind ze toch wel lekker. Zijn Q2 look-a-likes, met dynamic indicators.

Zijn er überhaupt OEM full led achterlichten geleverd op een 6R/6C?

Dope!
 
Volkswagen  Polo 9N3  1.2 12v 69pk 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!