wat heb jij gedaan aan en voor je polo vandaag

Welke LED lampen zitten er nu in?
https://s.click.aliexpress.com/e/c2QNaZX6
Het lichtbeeld is niet veel feller geworden maar ook zeker niet slechter maar vond het vooral stukken mooier heb speciaal gekeken voor lampen zonder extra koeling achterop omdat ik de rubberen doppen achterop de lamp erop wilde hebben voor het water
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Volkswagen  6c  1.2 TSI 90pk (130pk) 
https://s.click.aliexpress.com/e/c2QNaZX6
Het lichtbeeld is niet veel feller geworden maar ook zeker niet slechter maar vond het vooral stukken mooier heb speciaal gekeken voor lampen zonder extra koeling achterop omdat ik de rubberen doppen achterop de lamp erop wilde hebben voor het water
Wat grappig. Zat toevallig naar precies dezelfde te kijken. Jij hebt dus met canbus versie gekocht? Je zou bijna zeggen dat de licht opbrengst wel iets moet verbeteren
 
https://s.click.aliexpress.com/e/c2QNaZX6
Het lichtbeeld is niet veel feller geworden maar ook zeker niet slechter maar vond het vooral stukken mooier heb speciaal gekeken voor lampen zonder extra koeling achterop omdat ik de rubberen doppen achterop de lamp erop wilde hebben voor het water

Past deze set een beetje lekker in de koplampunit en zit de h7 lamp ook daadwerkelijk vast (zonder adapters e.d.)?

Heb een tijdje terug een ander setje van AliExpress geprobeerd, maar dat was allemaal drama met bevestigen (zat los, pastte niet, etc.)
 
https://s.click.aliexpress.com/e/c2QNaZX6
Het lichtbeeld is niet veel feller geworden maar ook zeker niet slechter maar vond het vooral stukken mooier heb speciaal gekeken voor lampen zonder extra koeling achterop omdat ik de rubberen doppen achterop de lamp erop wilde hebben voor het water

En naast de vragen van @debroervanhenk : mag je deze lampen wel gebruiken in Nederland / de EU?

Vaak zijn dit soort lampen niet toegestaan voor gebruik op de openbare weg en heb je APK afkeur vanwege het lichtbeeld.
 
  • Leuk
Waarderingen: debroervanhenk
Past deze set een beetje lekker in de koplampunit en zit de h7 lamp ook daadwerkelijk vast (zonder adapters e.d.)?

Heb een tijdje terug een ander setje van AliExpress geprobeerd, maar dat was allemaal drama met bevestigen (zat los, pastte niet, etc.)

Passen gewoon goed in de koplamp heb alleen de cambus bundels aan de buiten kant gemonteerd omdat er te weinig ruimten voor was
 

Bijlagen

  • IMG_20190403_214157.jpg
    IMG_20190403_214157.jpg
    4.9 MB · Weergaven: 56
Volkswagen  6c  1.2 TSI 90pk (130pk) 
En naast de vragen van @debroervanhenk : mag je deze lampen wel gebruiken in Nederland / de EU?

Vaak zijn dit soort lampen niet toegestaan voor gebruik op de openbare weg en heb je APK afkeur vanwege het lichtbeeld.

Ze zijn volgens mij niet toegestaan maar ken er genoeg die het al gedaan hebben en als ze niet hinderlijk zijn voor andere weg gebruikers maken ze er niet zo snel een probleem van en anders wissel ik ze gewoon om met de apk
 
Volkswagen  6c  1.2 TSI 90pk (130pk) 
Gisteren zijn de Vredestein Quatrac 5 er onder gelegd :) Chinese 40 euro rommel bandjes zijn weggegooid. Kwaliteit eronder nu. Meteen merkbaar
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TDI R-Line vlotte tractor by APTuning 
  • Leuk
Waarderingen: Ruud9N
Rijcomfort, remafstand, baan wisselen, prestaties met zware regenval en remmen. Lastig uit te leggen maar je voelt het gewoon. Misschien is het tussen de oren misschien ook niet. Wat me iemand hier heeft verteld is me altijd bij gebleven.. enigste contact met de weg en dus je veiligheid zijn je banden en dat moet gewoon goed zijn. En na de recensies van de banden van de vorige eigenaar reed ik nooit echt chill ermee haha.
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TDI R-Line vlotte tractor by APTuning 
  • Leuk
Waarderingen: Ruud9N
Rijcomfort, remafstand, baan wisselen, prestaties met zware regenval en remmen. Lastig uit te leggen maar je voelt het gewoon. Misschien is het tussen de oren misschien ook niet. Wat me iemand hier heeft verteld is me altijd bij gebleven.. enigste contact met de weg en dus je veiligheid zijn je banden en dat moet gewoon goed zijn. En na de recensies van de banden van de vorige eigenaar reed ik nooit echt chill ermee haha.
Ik heb er 1 rechts achter snel laten zetten bij profile omdat ik een band had die niet meer gemaakt kon worden
 
Volkswagen  Polo BLUE GT  1,4 TSI 200PK 
enigste contact met de weg en dus je veiligheid zijn je banden en dat moet gewoon goed zijn.
Juist, daar moet je niet op gaan besparen vind ik. Zeker niet met die goedkope (Chinese) rotzooi.

Ik heb nu winterbanden van Vredestein (meen dezelfde die Laszlo heeft, ik was de eerste in Nederland die ze had :mrgreen:) en zomerbanden van Dunlop en Hankook. Als de Dunlop versleten zijn dan gaan ook daar Hankook op.
 
Volkswagen  '03 Polo 9N  1.4 55kW/75PK. 
Hallo

Vandaag wat extra funktie's met VCDS ingeleerd .
Bv stuur zwaarder sturen boven de 60 KM /UUR , Nep alarm , , Als je ruit word ingeslagen en ze doen een deur , Motor en achter klep , open gaat je claxon af. Hillasist Dat ie na gasgeven beter kan optrekken . gas response ed.
En wat andere kleine aanpassingen.
Regen en lichtsensor actieveren ging niet omdat ik dat niet heb :( , Maar kon me wel een onderdeel lijst sturen met inbouw schema , Zodat als ik het ingebouwd had , Hij deze kon aanleren.
Meer optie.s kon niet omdat ik dat al gedaan had met Obdeleven.
 
Volkswagen  Polo 6C  1.2 TSI 140PK Oryx Weiss Pearl 
  • Leuk
Waarderingen: Ruud9N
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!