wat heb jij gedaan aan en voor je polo vandaag

Ik kan mij niet voorstellen dat hier €800,- schade aan zou moeten zitten. Deukje zou volgens mij ook onzichtbaar uitgedeukt kunnen worden en ik denk dat je met polijsten en poetsen meer dan 80% van de krassen* weg kan halen. Ik kan je https://miriuitdeuken.nl in Apeldoorn aanbevelen. Die heeft een tijdje terug een behoorlijke schade aan onze Touran (vrijwel onzichtbaar) uitgedeukt. Kosten: €70,- incl. polijsten van de krassen. Resultaat is echt supergoed. Je moet het echt weten en alsnog donders goed kijken om te zien waar de schade zit.

*Wat betreft de zwarte krassen; is dit lak van de andere auto of kijk je hier op het plastic van je bumper? Als je hier echt door de lak van jouw auto heen bent wordt het inderdaad wel veel lastiger om dit weg te krijgen...
De deuk zit precies op een vervelende plek. Precies in die lijn van je wielkast. Daar is het allemaal wat harder en dus lastiger te herstellen. En inclusief. Spuitwerk van bv de bumper kom je al snel op zo een bedrag uit. 800 is nog netjes.
 
Volkswagen  Polo 6r  1.4 GTI 180PK 
Op zo’n grote parkeerplaats is het bijna wel vragen om krassen aan je auto :cry:
Niet als je alleen foto's maakt en er bij blijft.

Ik kan mij niet voorstellen dat hier €800,- schade aan zou moeten zitten. Deukje zou volgens mij ook onzichtbaar uitgedeukt kunnen worden en ik denk dat je met polijsten en poetsen meer dan 80% van de krassen* weg kan halen. Ik kan je https://miriuitdeuken.nl in Apeldoorn aanbevelen. Die heeft een tijdje terug een behoorlijke schade aan onze Touran (vrijwel onzichtbaar) uitgedeukt. Kosten: €70,- incl. polijsten van de krassen. Resultaat is echt supergoed. Je moet het echt weten en alsnog donders goed kijken om te zien waar de schade zit.

*Wat betreft de zwarte krassen; is dit lak van de andere auto of kijk je hier op het plastic van je bumper? Als je hier echt door de lak van jouw auto heen bent wordt het inderdaad wel veel lastiger om dit weg te krijgen...
Deukje moet gespoten worden omdat er iets lak vanaf is en het zit ook op een hele nare plek, precies op die vouw. Dat krijg je niet met uitdeuken zonder spuiten en polijsten voor elkaar. (of je zou er héél erg goed in moeten zijn maar daar zullen de kosten dan ook naar zijn vrees ik) Zwarte strepen zijn volgens mij niet van haar auto want die is groen dus daar zal het er doorheen zitten. De bumper polijsten zou kunnen maar je blijft het altijd zien is mij verteld.

Ben vandaag naar 4 andere schadeherstellers geweest en kreeg overal hetzelfde te horen. Alleen de laatste drie zeiden dat een evt. expert dat deukje niet gaat vergoeden omdat dat niet door haar gekomen is. Tja, ik zie schade en denk 1 + 1 = 2. Ik ben hier geen expert in. Maar de krassen op de bumper hebben een ander patroon als het deukje. De bumper zelf moet ook gespoten worden maar dan alleen dat hoekje. Kosten: tussen de € 265,- en de € 457.38 incl. BTW. Heb de buurvrouw nog niet gezien dus dat komt nog. Echter kreeg ik een SMS van haar dat zij iemand kennen die iemand kent die.... etc. Dat vind ik veel te vaag maar we gaan nog wel in gesprek. Komt wel goed. Geef ook eerlijk aan dat het deukje niet haar schuld is. Vind ik wel zo netjes.
 
Volkswagen  '03 Polo 9N  1.4 55kW/75PK. 
  • Leuk
Waarderingen: debroervanhenk
ik had ook eentje van leer van ali werkte prima lol, zeker in mijn optiek, geen 82 waard

dov edit: ik had een tijdje terug toen ik de bluegt nog had een complete armsteun gekocht op onderdelenlijn voor ongeveer dat bedrag, en die kwam met een stof cover, dus opzich kon je dat ook nog eens doen duif
 
Volkswagen  Polo  6R 1.4 FSI 
  • Leuk
Waarderingen: VM407
ik had ook eentje van leer van ali werkte prima lol, zeker in mijn optiek, geen 82 waard

dov edit: ik had een tijdje terug toen ik de bluegt nog had een complete armsteun gekocht op onderdelenlijn voor ongeveer dat bedrag, en die kwam met een stof cover, dus opzich kon je dat ook nog eens doen duif
Haha een dov edit, mooie vent bende:rolleyes:
 
Volkswagen  Polo AW  1.0 TSI 
Gister keurige Mirabeau velgen met zo goed als nieuwe Bridgestone Pontenza banden opgehaald en gelijk onder mijn wagen gezet.
Ook even een stukje gereden en maar mijn mening ligt de wagen ook gelijk strakker op de weg (195 tov 215 nu)

Al met al ben ik blij met de look & feel van de wielen :)
 

Bijlagen

  • Polo.jpg
    Polo.jpg
    1.1 MB · Weergaven: 90
  • Polo 2.jpg
    Polo 2.jpg
    875.2 KB · Weergaven: 85
Volkswagen  Polo 6r  1.2 TSI 
Gister keurige Mirabeau velgen met zo goed als nieuwe Bridgestone Pontenza banden opgehaald en gelijk onder mijn wagen gezet.
Ook even een stukje gereden en maar mijn mening ligt de wagen ook gelijk strakker op de weg (195 tov 215 nu)

Al met al ben ik blij met de look & feel van de wielen :)

Je had ze van @AJ Polo gekocht toch;)
Zien er mooi uit onder je Polo:rolleyes::)
 
VW  Polo 6C/Golf 7  TSI Engine 
Je had ze van @AJ Polo gekocht toch;)
Zien er mooi uit onder je Polo:rolleyes::)

Nee dat zijn andere, volgens de dealer/verkoper van de set, komen deze van een Polo 6c welke op winterbanden tegen een andere wagen is geklapt waarvan de bestuurder dacht dat het een goed idee is om 's-nachts op de snelweg stil te staan. Wagen dus total loss maar zomerbanden set was nog over, welke de dealer dus heeft verkocht via marktplaats als een geste naar zijn klant.

Thx, wil misschien nog verlagen ooit. Maar ik weet niet of minder rij comfort binnen het "Wife-appreciation-level" gaat vallen ;)
 
Volkswagen  Polo 6r  1.2 TSI 
  • Leuk
Waarderingen: HoMi
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!