wat heb jij gedaan aan en voor je polo vandaag

Nieuwe radio!! De RCD 330 Noname

Zeer tevreden de radio voegt zo veel meer toe aan de auto en het rijplezier.
Na een aantal auto’s gereden te hebben met apple car play kon ik het niet laten om deze radio aan te schaffen.

b1c8b7abad2385be22048c8861c241ab.jpg
7dc7fe6cb09362f3e9509b0dacef3607.jpg



Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
 
Volkswagen  Polo 6r  1.2 TDI 
Nieuwe radio!! De RCD 330 Noname

Zeer tevreden de radio voegt zo veel meer toe aan de auto en het rijplezier.
Na een aantal auto’s gereden te hebben met apple car play kon ik het niet laten om deze radio aan te schaffen.

b1c8b7abad2385be22048c8861c241ab.jpg
7dc7fe6cb09362f3e9509b0dacef3607.jpg



Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Heb hem ook! Ook zeer tevreden mee. Heel af en toe heeft ‘ie er een beetje moeite mee, maar voor het geld mag je daar niet over klagen [emoji6]


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
 
Waar ervaar jij moeite mee ?

Als je de auto (een paar keer) binnen paar minuten aan en uit moet zetten (bijv. effe iets geven, snel boodschapje, etc) dan blijft na het starten het geluid weg. Verzetten van bijv. radio naar phone en weer terug lost dit probleem op en heel sporadisch moet de radio weer helemaal uit (door lang op de volumeknop te drukken, dus niet alleen effe standby) en weer aan. Maat van mij heeft dit niet.

Je kan alleen een originele of gecertificeerde kabel gebruiken. Goedkope kabels heeft ‘ie bij mij moeite mee.

Hiernaast heeft Spotify af en toe moeite met het laden van de afspeellijsten (maar dat hoeft niet per sé aan de radio te liggen, kan ook in de app zitten).


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
 
Heb hem ook! Ook zeer tevreden mee. Heel af en toe heeft ‘ie er een beetje moeite mee, maar voor het geld mag je daar niet over klagen
emoji6.png



Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Waar ervaar jij moeite mee ?
Als je de auto (een paar keer) binnen paar minuten aan en uit moet zetten (bijv. effe iets geven, snel boodschapje, etc) dan blijft na het starten het geluid weg. Verzetten van bijv. radio naar phone en weer terug lost dit probleem op en heel sporadisch moet de radio weer helemaal uit (door lang op de volumeknop te drukken, dus niet alleen effe standby) en weer aan. Maat van mij heeft dit niet.

Je kan alleen een originele of gecertificeerde kabel gebruiken. Goedkope kabels heeft ‘ie bij mij moeite mee.

Hiernaast heeft Spotify af en toe moeite met het laden van de afspeellijsten (maar dat hoeft niet per sé aan de radio te liggen, kan ook in de app zitten).


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk


Ah oke appart dat de mijne wel werkt met een action lightning cable!
Nog geen problem ervaren maar voor het geld is het een zeer fijne radio.
 
Volkswagen  Polo 6r  1.2 TDI 
  • Leuk
Waarderingen: debroervanhenk
Waar ervaar jij moeite mee ?



Ah oke appart dat de mijne wel werkt met een action lightning cable!
Nog geen problem ervaren maar voor het geld is het een zeer fijne radio.

Precies! Je krijgt er sowieso geen spijt van! Mooi ding en gebruik CarPlay echt iedere dag.

De Flitsmeister app (nieuwste update) icm je telefoonscherm is echt goed geworden.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
 
Als je de auto (een paar keer) binnen paar minuten aan en uit moet zetten (bijv. effe iets geven, snel boodschapje, etc) dan blijft na het starten het geluid weg. Verzetten van bijv. radio naar phone en weer terug lost dit probleem op en heel sporadisch moet de radio weer helemaal uit (door lang op de volumeknop te drukken, dus niet alleen effe standby) en weer aan. Maat van mij heeft dit niet.

Je kan alleen een originele of gecertificeerde kabel gebruiken. Goedkope kabels heeft ‘ie bij mij moeite mee.

Hiernaast heeft Spotify af en toe moeite met het laden van de afspeellijsten (maar dat hoeft niet per sé aan de radio te liggen, kan ook in de app zitten).


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Dat probleem had ik ook maar dat ligt eraan dat je de muziek nog gekoppeld hebt via telefoon en ineens de stroom ervan af zet. Logisch dat hij vastloopt.

Nu ik de de radio eerst disconnect vsn mobiel heb ik geen vastlopers meer.
Dus knopje Apps en dan linksonder staat disconnect en dat mobiel eruit pluggen of bluethooth uitzetten.

Had eerst een samsung s5 en sinds kort de s9 en de rcd330 werkt nog soepeler.
 
Volkswagen  Polo 6R  1.4 16V 86PK 
  • Leuk
Waarderingen: debroervanhenk
Vandaag weer het een en ander besteld :

Carbon interieur filter
Oliefilter en olie 5w40
Stabilisator rubbers 16mm

Binnenkort dus even de overal aan en een 15k beurtje doen.

A.s. vrijdag airco geurbehandeling en bestuurdersstoel reparatie. Dan kunnen we er deze zomer tegenaan
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TDI R-Line vlotte tractor by APTuning 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!