wat heb jij gedaan aan en voor je polo vandaag

Gister bij de meet in Zwolle enkele VCDS mods laten uitvoeren door de Vcds Docter, oa: alarm geactiveerd, dimmend DRL wanneer de richtingaanwijzer aan staat, offroad menu in de auto, US lights laten weg programmeren en nog veeeeeeel meer
 
Volkswagen  Polo  6R 1.4 FSI 
  • Leuk
Waarderingen: Franklin Golf4TDI
Gister bij de meet in Zwolle enkele VCDS mods laten uitvoeren door de Vcds Docter, oa: alarm geactiveerd, dimmend DRL wanneer de richtingaanwijzer aan staat, offroad menu in de auto, US lights laten weg programmeren en nog veeeeeeel meer
Wanneer komen die foto’s nou eens van die GTI?
 
Volkswagen  Polo AW  1.0 TSI 
eb32a5e84598772e5a5ddb1a8451feb2.jpg


Nieuwe velgen voor de polo opgehaald 17inch Pretoria[emoji1786]
 
Volkswagen  Polo 6c  1.4 TDI 90pk 
sinds de aanschaf van de polo heb ik het volgende aangepast (softwarematig)
-Needlesweep (clustercelebration)
-adaptive foglights
-toeteren met ver/ontgrendeling
-chiptuning 95pk 210Nm
-EGR uitgeschreven

er staan nog een boel wijzigingen op de planning!
 
Volkswagen  Polo 6R 1.2TDI 95PK (SOLD)| Slowda Fabia 1.0MPI 75pk (fullsize familiebak)| Skoda Fabia 1.2TSI 86pk|  Volkswagen Kever 1970 1600i 46pk 83Nm 
  • Leuk
Waarderingen: Johan
Gister de randen van Mn velgen netjes gemaakt en gepolijst, nu alleen nog opzoek naar de Ronal naafdoppen (mijne zijn helaas eraf gegaan) dan zijn ze goed klaar voor wörthersee
 

Bijlagen

  • 7C633814-EFC4-41A0-99B7-0E8B4C2A7A0B.jpeg
    7C633814-EFC4-41A0-99B7-0E8B4C2A7A0B.jpeg
    2 MB · Weergaven: 64
Volkswagen  Polo 6C  1.4TDI 
Gister de randen van Mn velgen netjes gemaakt en gepolijst, nu alleen nog opzoek naar de Ronal naafdoppen (mijne zijn helaas eraf gegaan) dan zijn ze goed klaar voor wörthersee

Vette velgen!!! wanneer ga je ze monteren op jou polo??
 
Volkswagen  Polo 6R 1.2TDI 95PK (SOLD)| Slowda Fabia 1.0MPI 75pk (fullsize familiebak)| Skoda Fabia 1.2TSI 86pk|  Volkswagen Kever 1970 1600i 46pk 83Nm 
Nieuwe velgen voor de polo opgehaald 17inch Pretoria[emoji1786]

Naar deze velgen heb ik een hele tijd zitten kijken, de 18 inch variant. Zou jij voor mij kunnen kijken of je ergens kan achterhalen waar ze gemaakt zijn? Meestal aan de binnenkant van een spaak. Zijn ze Chinees, Duits of van Italiaanse maak? Ik weet dat replica's soms kunnen trillen maar heb goede ervaringen met Italiaans en Duitse replica :)
 
Ex: Volkswagen  Polo 6R GTI  & Polo AW 1.0 Highline Business R. Huidig: Mercedes Benz A 200 Limousine 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!