wat heb jij gedaan aan en voor je polo vandaag

@Laszlo ik las gister jouw bericht over je gestolen polo...die je inmiddels weer terug hebt. Klote man. Die van mij is 2,5 maanden geleden ook gestolen. Gelukkig ook niet meer teruggekomen :) Alles weer oke met jouw Polo?
 
VW  Polo AW  1.0 TSI 135pk (by VAG Techniek) 
@Laszlo ik las gister jouw bericht over je gestolen polo...die je inmiddels weer terug hebt. Klote man. Die van mij is 2,5 maanden geleden ook gestolen. Gelukkig ook niet meer teruggekomen :) Alles weer oke met jouw Polo?
Sarcastisch lijkt me "Gelukkig ook niet meer teruggekomen"? Bedankt voor je interesse man. Was een zure tijd. Had de auto net gekocht 3 maanden had ik hem en pleite was die. Had er tegen die tijd leuk wat in geïnvesteerd aan tijd en geld. Dus het ging net mijn hobby worden. Tot die ineens weg was haha.

Moet zeggen dat het de eerste weken raar voelde om er weer in te rijden. Maar ik ben verhuisd en mijn auto staat nu op een beveiligde parkeerplaats met een hek dat alleen op kenteken opent dus hij kan niet meer gestolen worden. Dat slaapt al een stuk beter.

Verder is alles goed afgehandeld en goed gerepareerd dus ik heb niks te klagen. Ben er blij mee en hij gaat mee tot hij uit een valt ;)
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TDI R-Line vlotte tractor by APTuning 
  • Leuk
Waarderingen: Orrie
Sarcastisch lijkt me "Gelukkig ook niet meer teruggekomen"? Bedankt voor je interesse man. Was een zure tijd. Had de auto net gekocht 3 maanden had ik hem en pleite was die. Had er tegen die tijd leuk wat in geïnvesteerd aan tijd en geld. Dus het ging net mijn hobby worden. Tot die ineens weg was haha.

Moet zeggen dat het de eerste weken raar voelde om er weer in te rijden. Maar ik ben verhuisd en mijn auto staat nu op een beveiligde parkeerplaats met een hek dat alleen op kenteken opent dus hij kan niet meer gestolen worden. Dat slaapt al een stuk beter.

Verder is alles goed afgehandeld en goed gerepareerd dus ik heb niks te klagen. Ben er blij mee en hij gaat mee tot hij uit een valt ;)

Maar als die alleen op kenteken opent zou dat toch betekenen dat die alsnog open zou gaan als de auto weer gestolen wordt en dus niet niet diefstal proof?
 
Volkswagen  Polo  6R 1.4 FSI 
Maar als die alleen op kenteken opent zou dat toch betekenen dat die alsnog open zou gaan als de auto weer gestolen wordt en dus niet niet diefstal proof?
Kom jij door een betonnen muur heen dan of een stalen poort met camera? Maar ja inderdaad dov als ze via een ondergrondse tunnel of het hek doorslijpen mijn auto inkomen dan kunnen ze er zo uitrijden als dat is wat je bedoelt :)
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TDI R-Line vlotte tractor by APTuning 
Kom jij door een betonnen muur heen dan of een stalen poort met camera? Maar ja inderdaad dov als ze via een ondergrondse tunnel of het hek doorslijpen mijn auto inkomen dan kunnen ze er zo uitrijden als dat is wat je bedoelt :)

random auto komt naar binnen 3 anderen sluipen er snel achter bij ???
 
Volkswagen  Polo  6R 1.4 FSI 
Vandaag nieuwe spatbord, voorbumper en motorkap gemonteerd, eindelijk af van de lelijke deuken, krassen en slecht laterna overgespoten delen.
Nu nog achterschermen aanpakken.
0df62c7536c1649524ae0635d6fde4fd.jpg
792b29737a328ac6d6303440c5ded48e.jpg
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI 90pk & 1.2 TDI~100pk 
Vorige week een H&R veren set onder de polo geplaatst.
Ook heb ik nieuwe velgen gekocht Borbet y in 18 inch.
De banden worden erom heen gezet 19 juni:mrgreen:.
Maar moet tussen door ook nog wat anders doen, een of andere debiel heeft paar dagen geleden tegen me auto aan gezeten waardoor me folie beschadigd is:(
Moet nu dus 2 deuren opnieuw gaan wrappen:mad:
De rode circkel onder op de foto zie je de schade niet goed. Maar daar is heel de folie gerafeld.
IMG_20190518_101546_320.jpg IMG_20190518_165156_511.jpg 20190516_174454.jpg
 
Volkswagen  Polo 6r R-Line  1.2 tsi DSG 135 pk 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!