wat heb jij gedaan aan en voor je polo vandaag

Vorige week een H&R veren set onder de polo geplaatst.
Ook heb ik nieuwe velgen gekocht Borbet y in 18 inch.
De banden worden erom heen gezet 19 juni:mrgreen:.
Maar moet tussen door ook nog wat anders doen, een of andere debiel heeft paar dagen geleden tegen me auto aan gezeten waardoor me folie beschadigd is:(
Moet nu dus 2 deuren opnieuw gaan wrappen:mad:
De rode circkel onder op de foto zie je de schade niet goed. Maar daar is heel de folie gerafeld.
IMG_20190518_101546_320.jpg IMG_20190518_165156_511.jpg 20190516_174454.jpg

Shit ja, geen naam erbij zeker :mad:
 
Volkswagen  Golf 5  1.6 fsi 115pk 
Vorige week een H&R veren set onder de polo geplaatst.
Ook heb ik nieuwe velgen gekocht Borbet y in 18 inch.
De banden worden erom heen gezet 19 juni:mrgreen:.
Maar moet tussen door ook nog wat anders doen, een of andere debiel heeft paar dagen geleden tegen me auto aan gezeten waardoor me folie beschadigd is:(
Moet nu dus 2 deuren opnieuw gaan wrappen:mad:
De rode circkel onder op de foto zie je de schade niet goed. Maar daar is heel de folie gerafeld.
IMG_20190518_101546_320.jpg IMG_20190518_165156_511.jpg 20190516_174454.jpg
Shit ja, geen naam erbij zeker :mad:
@Jan de Bandeman nee helaas niks:mad:
 
Volkswagen  Polo 6r R-Line  1.2 tsi DSG 135 pk 
Vergeten foto's te maken!!

Maar hij zit er in, zo even stukje rijden. Ben benieuwd. Denk dat het maar minimaal is aan verschil maar goed he die filter gaay ook levenslang mee. En voor die 20 euro.

Bedankt hè! @bartjuu
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TDI R-Line vlotte tractor by APTuning 
Weer bezig geweest met de zwarte tdi, stuurhoeksensor stond verkeerd, airbag en stuur gedemonteerd, sleepring verdraaid, ingeleerd met vagcom in 0 stand en opgelost, en glasscherven in deur opgezogen, spuitlijm overheen gespoten waar ik niet bijkwam om geluid te voorkomen. En wat schroefjes ontbraken op het deurpaneel en de raammechanisme, en dat ook opgelost.
Begint steeds beter te worden.
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI 90pk & 1.2 TDI~100pk 
  • Leuk
Waarderingen: Laszlo
Zijn meerdere categorieën waar ik aan mee heb gedaan, maar er staat natuurlijk veel mooi spul die ook mee doen. En in tegenstelling tot die van mij ook "af" zijn.
Best of Girls is toevallig een categorie waar ik aan mee mag doen haha
 
Volkswagen  Polo 6R Highline  1.2 TSI 90pk ~ Instagram @sixrpolow 
  • Leuk
Waarderingen: Bloody9angel
@Nushia Ik ben toch wel ontzettend benieuwd wat voor velgen je eronder hebt zitten :hearteyes:. Heb zelf momenteel nog de 17'' Highline velgen eronder zitten, maar die van jou zijn wel echt next level tho :relieved:
 
Volkswagen  Polo  1.4 TSI BlueGT 150pk 
eb32a5e84598772e5a5ddb1a8451feb2.jpg


Nieuwe velgen voor de polo opgehaald 17inch Pretoria[emoji1786]
Zijn er foto's van de velgen onder je auto? Ben erg benieuwd!

Verstuurd vanaf mijn SNE-LX1 met Tapatalk
 
Volkswagen  Polo 6r  Nog aan te schaffen 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!