wat heb jij gedaan aan en voor je polo vandaag

Vandaag eindelijk het dak hoogglans zwart laten wrappen en daarbij de originele antenne meteen vervangen door een vinnetje.

20190525_134737.jpg

20190525_134819.jpg

Upgrades hiervoor: de achterste 3 ramen laten tinten met 20% (naadloos, zie foto hierboven) en de voorste 2 zijramen hebben ook een subtiele tint gekregen. Mijn voorruit laat ik origineel; als ik deze laat tinten zou ik afscheid moeten nemen van mijn raamband en dat is een no-go. Dit omdat de raamband naast looks ook functioneel is.
Tevens ook mijn stervende xenon vervangen voor Osram 7000k ookal komt deze zonder keurmerk :kissing:
 
Volkswagen  Polo 6R Highline  1.2 TSI 90pk ~ Instagram @sixrpolow 
Al een tijd op zoek geweest naar een update voor de navigatiekaart van mijn RNS. Vond 100 euro voor een nieuwe kaart vrij fors, moest anders kunnen dacht ik.

Uiteindelijk de kaarten (V10 / 2018) gevonden online. Blijkt de SD kaart beveiligd te zijn met een serienummer (CID). Geprobeerd om deze aan te passen maar zonder succes.

Uiteindelijk een leverancier in China gevonden die de serienummers voor je kan aanpassen. Voor 9 euro een SD kaartje besteld en vandaag binnengekregen. Werkt perfect ;)
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2TSI 130PK Vagtechniek DSG7 
Al een tijd op zoek geweest naar een update voor de navigatiekaart van mijn RNS. Vond 100 euro voor een nieuwe kaart vrij fors, moest anders kunnen dacht ik.

Uiteindelijk de kaarten (V10 / 2018) gevonden online. Blijkt de SD kaart beveiligd te zijn met een serienummer (CID). Geprobeerd om deze aan te passen maar zonder succes.

Uiteindelijk een leverancier in China gevonden die de serienummers voor je kan aanpassen. Voor 9 euro een SD kaartje besteld en vandaag binnengekregen. Werkt perfect ;)



Overweeg dat ook maar ben bang dat mijn RNS 315 dan een keer crasht...
 
Gisteren een GTI/GTD stuur gekocht van een Golf 6 en volgende week even een airbag voor ophalen en dan monteren, huidige airbag past er níet in! Vandaag de GPS antenne verplaatst, deze zat bovenop de navigatie geplakt maar hier kon ie niet veel satellieten vinden. Nu zit ie achter het paneeltje van de A stijl, resultaat: super ontvangst! Ook had ik deze week een zwarte hemel inclusief panelen gemonteerd van een Polo GTI, maar hier bleek het klepje in de hemel dat achter de lampjes zit geen alarm sensoren ingebouwd te hebben... dus de originele grijze van de oude hemel zwart gespoten en gemonteerd, ook weer opgelost:

IRWZRv.jpg

lx1T0D.jpg
 
Volkswagen  Polo 6r  1.2TDI BlueMotion 
Al een tijd op zoek geweest naar een update voor de navigatiekaart van mijn RNS. Vond 100 euro voor een nieuwe kaart vrij fors, moest anders kunnen dacht ik.

Uiteindelijk de kaarten (V10 / 2018) gevonden online. Blijkt de SD kaart beveiligd te zijn met een serienummer (CID). Geprobeerd om deze aan te passen maar zonder succes.

Uiteindelijk een leverancier in China gevonden die de serienummers voor je kan aanpassen. Voor 9 euro een SD kaartje besteld en vandaag binnengekregen. Werkt perfect ;)
Link
 
Volkwagen  E golf 2018  136 pk 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!