wat heb jij gedaan aan en voor je polo vandaag

Ja helaas wel. Ketting dient vervangen te worden. Dus daar gaat mn zakgeld helaas. 12 december de auto inleveren, en dan kan die hopelijk weer even mee [emoji106]

Want hoelang ratelt jou auto dan sochtends.

Bij de mijne is er een touw aan vast te knopen.
De ene keer met koude start ratelt die de andere 6x niet
 
Ja goeie vraag, ook soms wel soms niet. Ene keer veel harder dan de andere. Maar als je goed luisterde hoor je de ketting heel zacht op de achtergrond bij gas geven of gas loslaten en ook een zacht bij stationair.
Maar vooral die ratel bij koude start is riskant (zo zegt de garage).
Ik laat t overigens doen bij de Skoda dealer. Die zit om de hoek.
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2tsi 105pk 
Zojuist naar de keuring geweest en hij is goedgekeurd voor 2 jaar
e2152bb51de109ff7ce304fc1a0f68a8.jpg


Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A3003 met Tapatalk
 
Volkswagen  Polo 6R  1.6 TDI 90pk 
  • Leuk
Waarderingen: kawazxr
Hoezo 2 jaar apk is normaal toch om het jaar

Volgens mij is JorisV31 van België... de keuringsregels zijn daar net even anders dan in Nederland.

Apk bij Benzine autos is vanaf nieuw 4 jaar apk.
Daarna 2 jaar en daarna nog is 2 jaar.
Hierna gewoon om het jaar
Diesel is 3 jaar en daarna om het jaar

Dit is inderdaad de Nederlandse regeling momenteel.
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TDI BlueMotion + Skoda Karoq 1.5 TSI Style Business 
Ik ga na het vervangen van de distributie ketting denk ik laten chippen. Mensen met ervaring bij DVX in België? Lijkt me een interessant bedrijf. Chippen op maat, altijd op de rollenbank.
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2tsi 105pk 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!