wat heb jij gedaan aan en voor je polo vandaag

Als het in het gezichts veld zit en dat is een a4tje recht voor je neus. En het is groter dan 2 cm dacht ik( zou ik de apk regelgeving moeten bekijken)
Dan kan het afkeur zijn(dan praten ze wel over koeieogen)

Dit is echt geen afkeur.

En idd het ene sterretje zie je bijna niet het andere sterretje wel


Maar dit ziet eruit of er niks aan gedaan is... Ik heb inmiddels een stuk of 4
sterretjes in een ruit laten behandelen en dan zag je alleen een klein wit
stipje...........
 
Ster in de ruit laten behandelen. Ben er niet echt tevreden mee, nog duidelijk zichtbaar. Geen kosten op deze manier maar moet de ruit zelf maar eens een keer vervangen denk ik dan maar.

7Rz98kH.png
Is dit de voor of na foto?
Moeilijk te zien maar volgens mij zie ik ook een barst. In dat geval wordt de voorruit altijd vervangen.
 
Volkswagen  '03 Polo 9N  1.4 55kW/75PK. 
Is dit de voor of na foto?
Moeilijk te zien maar volgens mij zie ik ook een barst. In dat geval wordt de voorruit altijd vervangen.
Niet altijd hoor.
Een barst is niet erg,
een vertakking in de barst wel.

Een barst in je raam heeft ook een voordeel,
haalt de grootste spanning van je raam waardoor het volgende steentje niet direct een sterretje word.

Al si het wel bar irritant die schittering van een barst of sterretje in je raam.

Makkelijkste oplossing is gewoon een vreemde vogel tegenaan laten vliegen.
 
Volkswagen  Polo AW GTI  2.0 TSI 200PK 
Vandaag eindelijk eens de tijd genomen om de Xtrons PB88UNVP te installeren.
gelijk maar even Sygic er op geïnstalleerd als navigatie en DAB-Z voor de DAB+.
Ook de kentekenplaat camera aangesloten, deze is iets minder scherp als gewenst maar functioneert goed.

Valt me echt niet tegen wat er allemaal mee kan, is wel grappig trouwens ik kan met de telefoon contact maken men met de Xtrons en m,et de originele Uconncect, ook de Media hub lijft gewoon werken via de Bleutooth module onder de bijrijders stoel.
 
Volkswagen  6R  1.6 TDI Highline maar 138Pk.. 
FB2B0C04-EB26-4A93-ACF0-B1DCC03B6B12.jpeg
Eindelijk mijn MF stuur laten inbouwen!
Alleen nog mistlampen en klapsleutels/afstand voor op de CV laten plaatsen.
Ik merk wel dat er net wat meer ruimte tussen de airbag en stuur zit (naden). Hebben andere mensen dat ook nadat er een MF stuur is ingebouwd?
 
Volkswagen  Polo  1.2 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!