wat heb jij gedaan aan en voor je polo vandaag

Als ik dit zo monteer kan de voetverlichting dan aanblijven?
En dan kan ik hem dimmen via de schakelaar naast de lichtschakelaar?
Wrm maak je m ook vast aan de bcm? Oem op polo 6r staat voetverlichting nooit standaard aan enkel deur openen enz zoveel meoite gedaan voor niks.. je moest m aansluiten op de lichtschakelaar dimmer
 
Volkswagen  Polo  6R 1.4 FSI 
Ik geloof dat ik genoeg keer heb gevraagd hoe ik het moest aansluiten maar niemand reageerde er op.
Dus heb ik via schemas opgezocht hoe het oem aangesloten zit.
En dat was positie 65 en 4.

En geloof me het is meer moeite om de draden via de binnenverlichting af te tappen dan 2 draadje op de bcm.

Als iemand weet hoe en wat via de dimmer hoor ik het graag
 
Ster in de ruit laten behandelen. Ben er niet echt tevreden mee, nog duidelijk zichtbaar. Geen kosten op deze manier maar moet de ruit zelf maar eens een keer vervangen denk ik dan maar.

7Rz98kH.png
 
Dat is slecht gedaan, ik zou meteen terug gaan !
Maar hoe zit het nu, want ik zoek wat in het rond en dan lees ik gevallen van Carglass dat ze zeggen dat sommige sterren altijd zichtbaar zullen blijven (was zelf bij ABS Autoherstel ivm Allsecur). Het was ook wel een flink steentje op de snelweg met 130 km/pu.

Maar blij ben ik er niet mee, want ik lees ook iets over dat als het in je gezichtsveld zit het mogelijk APK afkeur is.

En weet ook niet wat de voorwaarden zijn of wat de verzekering dekt. Wie beslist wanneer die ruit vervangen zou moeten worden
 
Maar hoe zit het nu, want ik zoek wat in het rond en dan lees ik gevallen van Carglass dat ze zeggen dat sommige sterren altijd zichtbaar zullen blijven (was zelf bij ABS Autoherstel ivm Allsecur). Het was ook wel een flink steentje op de snelweg met 130 km/pu.

Maar blij ben ik er niet mee, want ik lees ook iets over dat als het in je gezichtsveld zit het mogelijk APK afkeur is.

En weet ook niet wat de voorwaarden zijn of wat de verzekering dekt. Wie beslist wanneer die ruit vervangen zou moeten worden
Mag je van Allsecure niet naar Carglass?
 
Volkswagen  Polo 6R Highline  1.2 TSI 90pk ~ Instagram @sixrpolow 
Maar hoe zit het nu, want ik zoek wat in het rond en dan lees ik gevallen van Carglass dat ze zeggen dat sommige sterren altijd zichtbaar zullen blijven (was zelf bij ABS Autoherstel ivm Allsecur). Het was ook wel een flink steentje op de snelweg met 130 km/pu.

Maar blij ben ik er niet mee, want ik lees ook iets over dat als het in je gezichtsveld zit het mogelijk APK afkeur is.

En weet ook niet wat de voorwaarden zijn of wat de verzekering dekt. Wie beslist wanneer die ruit vervangen zou moeten worden

Als het in het gezichts veld zit en dat is een a4tje recht voor je neus. En het is groter dan 2 cm dacht ik( zou ik de apk regelgeving moeten bekijken)
Dan kan het afkeur zijn(dan praten ze wel over koeieogen)

Dit is echt geen afkeur.

En idd het ene sterretje zie je bijna niet het andere sterretje wel
 
Als het in het gezichts veld zit en dat is een a4tje recht voor je neus. En het is groter dan 2 cm dacht ik( zou ik de apk regelgeving moeten bekijken)
Dan kan het afkeur zijn(dan praten ze wel over koeieogen)

Dit is echt geen afkeur.

En idd het ene sterretje zie je bijna niet het andere sterretje wel
Ja groot is die niet idd dus daarom vreesde ik er al voor dat ik het verzekeringstechnisch hier mee moet doen.

Net nog even stukje gereden en erger me er al wel aan.
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!