wat heb jij gedaan aan en voor je polo vandaag

Ja jongens ik had geen fatsoenlijke foto gemaakt en durfde mijn ongestofzuigde auto hier niet te plaatsen maar speciaal voor jullie ;)
1k0.jpg

@mausie Valt toch nog wel mee dit is zeker nog gangbaar hier en van comfort... Tsja rijd natuurlijk wat harder dan standaard maar heb een kw variant 2 schroefset en hiervan kan je de hardheid zelf kiezen en bevalt zeer goed qua comfort voor mij :mrgreen:
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI 
  • Leuk
Waarderingen: kawazxr, HoMi en heriox
Volkswagen  Polo 6R  1.4i 16V 86PK 5D "GTI line" 

Ziet er wel gaaf uit op het plaatje!
Dan ga ik die ook maar bestellen

Deze dimmen ook gewoon?

Ik heb trouwens deze led h7 in de koplamp

Zdatt H7 LED H4 LED H11 Auto Licht Canbus Koplamp Lamp 10000LM H8 H1 HB3 9005 9006 880 H27 H9 100 w 6000 k 12 v 24 v Auto HB4 Led
https://s.click.aliexpress.com/e/bpkOEZms

Even afwachten of ze het goes blijven doen voor dat geld
 
Volkswagen  Polo 6r  1.2 TSI 105pk 
Ziet er wel gaaf uit op het plaatje!
Dan ga ik die ook maar bestellen

Deze dimmen ook gewoon?

Ik heb trouwens deze led h7 in de koplamp

Zdatt H7 LED H4 LED H11 Auto Licht Canbus Koplamp Lamp 10000LM H8 H1 HB3 9005 9006 880 H27 H9 100 w 6000 k 12 v 24 v Auto HB4 Led
https://s.click.aliexpress.com/e/bpkOEZms

Even afwachten of ze het goes blijven doen voor dat geld
Gaan bij mij alleen aan als ik m'n lichten aan heb, dan een bocht maak, bij rechtdoor zijn ze uit.

Ik had nog een H7 LED kit liggen, deze in de werkbus gemonteerd.. maar ik heb bewust niet gekozen voor h7 led met motertje.. als die stuk gaan, kom je er pas achter wanneer er een deel gesmolten is van je koplamp. Ik heb met van die koelstrips
 
Volkswagen  Polo 6R  1.4i 16V 86PK 5D "GTI line" 
Gaan bij mij alleen aan als ik m'n lichten aan heb, dan een bocht maak, bij rechtdoor zijn ze uit.

Ik had nog een H7 LED kit liggen, deze in de werkbus gemonteerd.. maar ik heb bewust niet gekozen voor h7 led met motertje.. als die stuk gaan, kom je er pas achter wanneer er een deel gesmolten is van je koplamp. Ik heb met van die koelstrips

Ja bij mij werken ze ook alleen als me lichten aan staan.

De set die er eerst in zat die heeft geen ventilator! Nu je dat zegt ga ik toch twijfelen om die terug te plaatsen. Heb geen zin dat de boel gaat smelten
 
Volkswagen  Polo 6r  1.2 TSI 105pk 
firmwire update binnen gekregen voor mijn rns315.
Cd word niet herkend.
Leverancier gemaild en wat denk je.
mijne kan niet geupdate worden.
dus voor nix besteld.
maar krijg wel de aanschafprijs korting op nieuwste kaarten v11 2019.
dus die maar besteld.
iemand nog intresse in een firmwire update voor rns 315 type 279 a b c d e f g h i j k
let me know.
 
Volkwagen  E golf 2018  136 pk 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!