wat heb jij gedaan aan en voor je polo vandaag

Ik niets, eerst voor me gedaan door een spookrijder.

Bekijk bijlage 25284

Bekijk bijlage 25285

Meneer wilde niet omrijden ivm werkzaamheden en sneed een stuk af over mijn weghelft.

Momenteel in het ziekenhuis voor controle van me borstbeen van de gordel.

Ps. Kan iemand de foto's goed zetten.
Dat meen je kerel.. gaat het wel een beetje met je? Dat is echt een behoorlijke klap geweest!
Heel veel sterkte ermee!
 
Volkswagen  Polo 6R Highline  1.2 TSI 90pk ~ Instagram @sixrpolow 
Ik niets, eerst voor me gedaan door een spookrijder.

Bekijk bijlage 25284

Bekijk bijlage 25285

Meneer wilde niet omrijden ivm werkzaamheden en sneed een stuk af over mijn weghelft.

Momenteel in het ziekenhuis voor controle van me borstbeen van de gordel.

Ps. Kan iemand de foto's goed zetten.

Heftig.. hoop zijn schuld.. dit kan wel is totaloss zijn...
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI 105PK DSG 
Wauw dat is zeker een heftige klap geweest zeg, gelukkig redelijk ongeschonden uit kunnen stappen.
Dat had wel even iets anders kunnen aflopen, wat een eikel zeg voor 1 minuutje tijdwinst grrrrrrrr.
Doe rustig aan en denk aan jezelf en veel sterkte natuurlijk, hopelijk heb je straks snel je centjes.
 
Volvo  -  - 
Snap het man.. Maar het is belangrijker dat jij er zelf goed van af bent gekomen. Blik is vervangbaar.. Lekker die knaap overal voor op laten draaien en een leuke nieuwe auto ervan kopen
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TDI R-Line vlotte tractor by APTuning 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!