wat heb jij gedaan aan en voor je polo vandaag

@Lifaya heb je tips voor de bekleding schoon te maken?
Stoomreinigen ooit laten doen maar is beetje erg duur.
Kan me herinneren dat iemand hier dat ooit had geleend ergens zo'n machine ofzo
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TDI R-Line vlotte tractor by APTuning 
Bij de boels zo’n tapijt reiniger apparaat huren zeg maar.
Of interieur reiniger.
Geen idee hoe zo’n ding heet.
Die sproeit water/schoonmaakmiddel, en zuigt t direct weer op.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Volkswagen  Polo 6R  1.2tsi 105pk 
vandaag voor het eerst door de wasstraat geweest:( met de AW
zelf wassen zit er even niet in voor mij,
dus dan maar even op deze manier.
Is wel een goede wasstraat,
ben dan ook weer blij zoals de auto er uit ziet.
alle hoeken en gaten zijn schoon.
ook geen nare kalk vlekken.
:)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Volkswagen  Polo AW Highline  1.0 115 PK DSG7 
Ik heb vorige maand laten stomen,
het interieur zag er al degelijk uit.
Heb nu bekleding reiniger van de Lidl gebruikt.
Doet in principe zijn werk goed.
Weet niet of het ook zijn werk doet bij een vies interieur,
maar ik vond het nu wel goed zijn werk doen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Volkswagen  Polo 6r  1.2 TDI , 110 PK 
@Hansstaal ik ben altijd bang voor van die wasstraat krassen.
Nu weet ik niet hoe hard de lak van de polo aw is.
Die van mijn is echt knetterhard moeilijk te polijsten.
Voordeel niet snel krassen, nadeel laaaannnggg polijsen
Ook met mijn vorige Polo's veel door de wasstraat geweest echter nooit geen krasjes ontdekt.
Zo zijn de wasstraten best veranderd ten goede,
praat ik natuurlijk wel over een echte straat. ;);)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Volkswagen  Polo AW Highline  1.0 115 PK DSG7 
  • Leuk
Waarderingen: Robin
Mijn vriendin is 2 jaar geleden vol aangereden door een mafkees die met zijn bmw 328 de bocht uit vloog,gelijk een letselschade advocaat ingeschakeld,die kost jou niets(wettelijk geregeld) omdat de veroorzaker volledig aansprakelijk gesteld kan worden.
Afgelopen week is de schadeclaim/vergoeding toegekend na onderhandeling letseladvocaat met verzekering tegenpartij!:smiley:
 
VW  Polo 6C/Golf 7  TSI Engine 
Iedereen is bezig, zowel de schade expert als de letsel afdeling. Zit nu bij de huisarts om alle letsel te laten vastleggen voor het dossier van de politie, iets van een ajv formulier?

De tegenpartij is gebeld maar neemt niet op. Dus dat gaat lekker. Ik heb al een auto op het oog, een bijna directe kloon van mijn oude, alleen wat extra's. Ga zo langs mijn verkoper omdat deze bij een officiële dealer in het noorden staat.
 
  • Leuk
Waarderingen: HoMi
Iedereen is bezig, zowel de schade expert als de letsel afdeling. Zit nu bij de huisarts om alle letsel te laten vastleggen voor het dossier van de politie, iets van een ajv formulier?

De tegenpartij is gebeld maar neemt niet op. Dus dat gaat lekker. Ik heb al een auto op het oog, een bijna directe kloon van mijn oude, alleen wat extra's. Ga zo langs mijn verkoper omdat deze bij een officiële dealer in het noorden staat.
Komt dus wel goed die afhandeling.
Fijn dat je al een mooie vervanger hebt gevonden met extra's :)
 
Volkswagen  Golf 7.5 Rline  1.5 TSI 150pk 
Iedereen is bezig, zowel de schade expert als de letsel afdeling. Zit nu bij de huisarts om alle letsel te laten vastleggen voor het dossier van de politie, iets van een ajv formulier?

De tegenpartij is gebeld maar neemt niet op. Dus dat gaat lekker. Ik heb al een auto op het oog, een bijna directe kloon van mijn oude, alleen wat extra's. Ga zo langs mijn verkoper omdat deze bij een officiële dealer in het noorden staat.

TOP, goed bezig !
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!