wat heb jij gedaan aan en voor je polo vandaag

Ik weet het niet meer hoor pfff. Nadat ik mijn remvloeistof ververst heb en de wielen eraf heb gehad om ze te laten balanceren en gelijk me trommelremmen heb schoongemaakt trilt me stuur weer tijdens het remmen terwijl het voor deze handelingen weer niet was en voor het remklauwen verven thuis wel was. Ik ben behoorlijk de weg kwijt in wat nu de oorzaak is!? Kan toch niet dat die schijven dan wel dan niet krom zijn waardoor het trillen er is. Word er moe van.
Bij mijn polo trilde het stuur ook heel erg met remmen. Renschijf links voor was krom. Eenmaal vervangen is het hele probleem opgelost. Heb nu nergens meer last van.
 
Volkswagen  Polo 6r  1.2 TDI , 110 PK 
  • Leuk
Waarderingen: Laszlo
Ik dacht dat golf 6 niet op polo 6R kon? Was er ook naar aan het kijken tijdje terug. Wil sowieso kijken naar ander Bluetooth systeem zodat ik mijn telefoon kan koppelen, kan nu alleen via Bluetooth audio. Wil vanaf stuur in mijn contacten lijst kunnen komen zodat ik kan bellen. Kan nu niet...
 
Volkswagen  Polo 6r  1.2 TDI , 110 PK 
  • Leuk
Waarderingen: Frans Rijgersberg
An
Ik dacht dat golf 6 niet op polo 6R kon? Was er ook naar aan het kijken tijdje terug. Wil sowieso kijken naar ander Bluetooth systeem zodat ik mijn telefoon kan koppelen, kan nu alleen via Bluetooth audio. Wil vanaf stuur in mijn contacten lijst kunnen komen zodat ik kan bellen. Kan nu niet...
Amarok bluegt gti fabia teller is dit mogelijk. Alleen in combinatie met rcd 310 510 en rns 310 315 510
 
Volkwagen  E golf 2018  136 pk 
  • Leuk
Waarderingen: Frans Rijgersberg
Sterkte en hopelijk niks ernstig.
Blik kan gemaakt of vervangen worden, zolang het met jou maar goed gaat.

En voor de spookrijder, aansprakelijk stellen voor alles. Tijdelijke auto, gemiste werkdagen, leed dat veroorzaakt is. Taxi kosten etc etc.
 
VW  6C  1.4TDI DSG 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!