wat heb jij gedaan aan en voor je polo vandaag

Vandaag winter set opgehaald, Groenland 15" met Continental winterbanden.

audo4h.jpg
 
Volkswagen  Polo 6R  1.4i 16V 86PK 5D "GTI line" 
Poging gedaan tot het vervangen van me bougies, maar krijg met alle geweld van de wereld de bobines er niet uit. Maatje bij de vw gebeld, vertelde me dat het vaker voorkwam en de enige manier was het breken van het porselein van de bougie. Dan ook nieuwe thules halen voor de bobines en gelijk die invetten voor de toekomst. Heb maar even alles weer teruggezet en ga maar eens informeren wat die thules moeten kosten :(

20181013_205107.jpg
 
Ik vervang ze uit voorzorg nu mijn schokkerig rijden voor 90 procent is opgelost na het het vervangen van het brandstof filter.

Ik heb de kop van de bobine al van de thule afgetrokken en weer terug in elkaar gezet. Ik heb al een tang erop gezet en kan hem zeker 3 cm uittrekken en nog niet loskomen. Maar toen ben ik gestopt omdat ik geen reserve onderdelen heb en maandag gewoon moet werken.

Die trekker van vw ken ik ook maar die haakt achter de kop van de bobines en die kop is bij mij al losgekomen. Dus tja, ik ga even wat backup spullen halen en dan durf ik wat meer kracht uit te oefenen.
 
  • Leuk
Waarderingen: Robin
Booskijkers op de Polo geplakt! Linkje en de tip gehad om extra 3M erbij te bestellen en plakken van @Laszlo heeft zeker goed uitgepakt want er zat niet veel tape op en zit nu goed vast! Dank !
 

Bijlagen

  • EE6BBBD4-C972-4941-9486-654B9DF3E66D.jpeg
    EE6BBBD4-C972-4941-9486-654B9DF3E66D.jpeg
    1.5 MB · Weergaven: 76
  • C42D5C22-D41D-42BF-A53F-6F1C5668C934.jpeg
    C42D5C22-D41D-42BF-A53F-6F1C5668C934.jpeg
    1.3 MB · Weergaven: 70
Volkswagen  Polo AW  1.0 TSI 
Linker speaker in de deur doet het weer. Alles werkt weer op en top nu :) aanstaande vrijdag apk, wintercheck en occasion check. Weet ik meteen alles over de actuele staat van het voertuig en de accu.

Ook word er een sterretje uit de ruit gehaald. En een gratis airco service.
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TDI R-Line vlotte tractor by APTuning 
Wil je er iets meer over kwijt? Componenten, montage en aansluiting?

Verstuurd vanaf mijn BLA-L29 met Tapatalk
Heet voetverlichting, is een topic van aangemaakt door @dov , ik heb zelf dit setje ook klaar liggen alleen ik kom er ook niet uit en vind het toch te tricky om dit zelf allemaal te gaan doen met onvoldoende kennis van elektro.
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TDI R-Line vlotte tractor by APTuning 
Wil je er iets meer over kwijt? Componenten, montage en aansluiting?

Verstuurd vanaf mijn BLA-L29 met Tapatalk
Kameraad van me heeft het aangesloten, wat ik zo begreep had ie het over een + die stroom gaf als de auto aan was. Weet alleen niet of je dat een geschakelde of constante + noemt. Hierdoor brand het licht dan tijdens het rijden. Verder is er via Google en de mypolo site genoeg te vinden. De units komen van aliexpress, dit geldt ook voor de ledjes die erin zitten.
 
Heet voetverlichting, is een topic van aangemaakt door @dov , ik heb zelf dit setje ook klaar liggen alleen ik kom er ook niet uit en vind het toch te tricky om dit zelf allemaal te gaan doen met onvoldoende kennis van elektro.
Heb dit in het verleden aangebracht in m'n BGT, in de AW is het aanwezig, zal eens kijken hoe ik eea kan installeren voor de voetverlichting achter. [emoji1360]

Verstuurd vanaf mijn BLA-L29 met Tapatalk
 
Volkswagen  Polo AW Highline  1.0 115 PK DSG7 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!