wat heb jij gedaan aan en voor je polo vandaag

En ondertussen krijg ik een bekeuring op de mat he. Nou, m'n auto is zoals ichell al zei, nog niets strafbaars mee gedaan Stick Out Tongue
Haha dan moet je niet bij mij wezen, woon ver bij jullie vandaan dus ik ben het niet.
Maar volgens mij heb ik nog nooit echt iets strafbaars gelezen op het forum dusja haha.
En al zou dat wel zo zou zijn leuk voor diegene maar ik doe er niks mee hoor haha
 
Volkswagen  Polo6R  1.2 TDI Bluemotion 
Vandaag gekeken naar de prijzen voor reparaties aan m'n lambda-sensor (B1S1) en temperatuurschakelaar in de radiator. Garage vraagt €300 voor de reparatie, ik ben naar onderdeelprijzen gaan zoeken en kwam amper op 120 euro uit (Lambda sensor dan van Bosch, voor de schakelaar ben ik het vergeten). Vraag me even af of ik deze reparaties zelf zou kunnen uitvoeren (eventueel met iemand die gemiddelde kennis heeft.), zou me veel geld schelen om eerlijk te zijn.
 
SEAT  FR  1.0TSI 95pk 
Nog meer poets spullen aangeschaft

Van de week eens de polo onderhanden nemen
2e2e4d95b212bb3277f89774a0d31d1f.jpg


Verstuurd vanaf mijn SM-G925F met Tapatalk
 
Volkswagen  polo 6c  1.0 tsi 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TDI R-Line; Black Pearl 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!