wat heb jij gedaan aan en voor je polo vandaag

Het probleem is niet dat mensen met weinig kennis hier op het forum rondwaren. Daar zijn er namelijk heel veel van en dat is prima: dat zijn namelijk de mensen die wat kunnen leren. Het probleem is dat er een aandeel mensen die weinig weten tussen zit die wel kan maar niet wil leren: waarom Google, waarom de Search, als je ook gewoon je vraag of mening kan neerpleuren zonder te lezen, zonder moeite te doen?

Dat leidt niet tot betere kwaliteit en slechts in uitzonderingsgevallen tot nieuwe feiten. Laten we ophouden te doen alsof luie zakken helpen een zinvolle bezigheid is, en laten we vooral niet het idee wekken dat mensen die geen inzet tonen, hoeveel ze ook weten, hier op de juiste plaats zijn voor hun helpdeskeritis. Je kunt met nul en generlei kennis van zaken in alles behalve (misschien) PNS terecht: met je getoonde inzet, wat je gevonden hebt, wat je geprobeerd hebt, wat niet werkt en waarom je dat niet snapt. Dat is geen hogere magie, daarvoor hoef je niet veel te weten: daarvoor hoef je enkel en alleen te laten zien wat je geprobeerd hebt, en te tonen dat je de reacties serieus neemt en er zelf mee aan de slag gaat.

Helaas ervaart een deel van de mensheid het als het recht van de luien geholpen te worden door de vlijtigen. Zo werkt het hier in elk geval niet, en dat bevalt de community in z'n algemeen prima.
 
  • Leuk
Waarderingen: Korsser en kawazxr
Vorige week al ontvangen van @mrttt maar vandaag ingebouwd.
Heb het ingebouwd bij alle deuren (5 deurs) en het ziet er een stuk mooier uit, vooral omdat ik al een vergendelingsknop heb van de 6c.
Ging vrij makkelijk !
Zeker toen ik doorhad hoe het moest.
Indien meer mensen dit van plan zijn wil ik best een how-to maken als hier animo voor is
 

Bijlagen

  • IMG_0208.JPG
    IMG_0208.JPG
    133.2 KB · Weergaven: 120
Laatst bewerkt:
Volkswagen  Polo6R  1.2 TDI Bluemotion 
Mijn remblokken voor zijn aan vervanging toe. Dus ik dacht van het weekend laat ik dat even doen. Online onderdelen gekocht obv kenteken. Was een beetje gepriegel maar goed te doen met de how to. Wat blijkt de remmen zijn blijkbaar geupdrage want de blokken waren een stuk kleiner... recht is de nieuwe remblok

IMG_6711.JPG

Nou de vorige keer was het niet gelukt maar nu gelukkig wel. Dit keer heb ik remblokken gehaald voor een GTI. :confused: Blijkbaar heeft de vorige eigenaar dus GTI remmen er onder gezet. De klauwen zijn zwart geverfd maar aan de binnen kan van de klauwen is rood te zien. De remmen zijn nu een stuk gevoeliger maar dat is niet gek als je ziet wat er over was van de blokken die er in zaten.Stick Out Tongue

Zoek het verschil
IMG_6796.JPG
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TDI R-Line; Black Pearl 
  • Leuk
Waarderingen: Ruud9N
niet slecht! superstrak!

zou zelf voor de 6C grill gegaan zijn, die heeft een chromen strip onderaan die doorloopt in de koplamp (zou de 6r niet ook een chromen streep in de middelste lamel moeten hebben?)
weg met chrome, op een witte polo is alles zwart wit erg fraai. Op een zwarte, ben ik het met je eens !
 
volg op facebook en insta @drewsmotion & @dutch_Pearl_GTI  -  - 
  • Leuk
Waarderingen: Cimus en HoMi
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!