wat heb jij gedaan aan en voor je polo vandaag

Vind reflectoren in de bumper nou niet bepaald mooi..

Daarom heb ik ze ook getint, staat nu best tof. Maar plakkers erop is voor mij al helemaal een no-go. Zitten tenslotte al reflectoren in de achterlichten ook.
 
Volkswagen  Caddy  @ 102 Pk / 250 Nm DSG | Ex: Audi RS3 2.5L TFSI 5-Cil @ 367 Pk / 465 Nm | Ex: VW Polo 6R 1.2 TDI Bluemotion @ 101 Pk / 232 Nm 
Vandaag dashcam aangesloten op de zekering.
Gaat alleen aan als ik contact aan zet. Min zit bij de deur vastgemaakt en past perfect.
IMG_0175.JPG IMG_0174.JPG

Ook heb ik reflectors binnen gekregen vandaag ! Super snel ! Zondag ofzo besteld en vandaag in huis ! Redelijk oem niet helemaal natuurlijk maar beter als wat ik had
IMG_0177.JPG

En nog een vraagje, hoe kan ik deze 12v usb sigarettenaansteker aansluiten?
IMG_0176.JPG

Misschien ben ik te eerlijk, maar zijn die achterlichten het nou echt waard om zulke reflectoren als stickers op je auto te plaatsen?
 
Is dit photoshop of echt de stickers die erop zitten?
Dit was photoshop. Heb ze nu iets erboven gedaan.
Maar ik denk eraan om deze te verkopen en om gewoon weer originele erin te zetten.
Al een x aantal keer staande gehouden (met en zonder reflectors) omdat ome agent even wou kijken of het wel goed was.
Heb niks tegen de politie want werk er zelf maar toch.. is wel irritant..
 
Volkswagen  Polo6R  1.2 TDI Bluemotion 
Dit was photoshop. Heb ze nu iets erboven gedaan.
Maar ik denk eraan om deze te verkopen en om gewoon weer originele erin te zetten.
Al een x aantal keer staande gehouden (met en zonder reflectors) omdat ome agent even wou kijken of het wel goed was.
Heb niks tegen de politie want werk er zelf maar toch.. is wel irritant..


We kunnen ruilen van achterlichten alsje wilt
 
Volkswagen  Polo 6r  1.2 tdi 
Dit was photoshop. Heb ze nu iets erboven gedaan.
Maar ik denk eraan om deze te verkopen en om gewoon weer originele erin te zetten.
Al een x aantal keer staande gehouden (met en zonder reflectors) omdat ome agent even wou kijken of het wel goed was.
Heb niks tegen de politie want werk er zelf maar toch.. is wel irritant..
6C en/of GTI bumper erop zetten :mrgreen:
 
Dit was photoshop. Heb ze nu iets erboven gedaan.
Maar ik denk eraan om deze te verkopen en om gewoon weer originele erin te zetten.
Al een x aantal keer staande gehouden (met en zonder reflectors) omdat ome agent even wou kijken of het wel goed was.
Heb niks tegen de politie want werk er zelf maar toch.. is wel irritant..

Ik kan maar beter niets strafbaars aan m'n auto doen.

PoloDrenthe is een agent die meekijkt op het forum Stick Out Tongue
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!