wat heb jij gedaan aan en voor je polo vandaag

Vandaag de distributieriem laten vervangen. Gekeken of ik eventueel erachter kon komen of er kabelboompjes voor audio naar de achterdeuren lagen. Tot nu toe niet succesvol geweest (heb geen zin de hele deur eruit te slopen). Nu verder met het uitzoeken van een degelijke audio-installatie.
 
SEAT  FR  1.0TSI 95pk 
Dit viel mij eerder al op. Ik heb daar, in totaal, 4 kabeltjes als het goed is. Maar ik heb in totaal 2 speakers (deuren voorin) en 2 tweeters (het frame wat de voorruit ondersteunt.). Zouden dit dan niet sws al 8 kabeltjes moeten zijn?
 
SEAT  FR  1.0TSI 95pk 
Ruitje tijdelijk gerepareerd.
Maar een collega van me zei dat aangezien ze niks hebben gestolen ze het signaal ofzo van mn boordcomputer hebben gekopieerd.
Verzekering gebeld maar het vrouwtje wat ik aan de telefoon kreeg had geen verstand ervan.
Ze zou het aan de expert vragen, onertussen al dik een uur verder en nog niks
 
Volkswagen  Polo6R  1.2 TDI Bluemotion 
komende weken even 's nachts je teller eruit halen....
Zou het bijna doen...
Maar net weer gebeld, 30x doorverbonden en eindelijk kwamen ze met een antwoord.
Een doodsimpel antwoord en dat ze er niks aan kunnen doen.
Ik moet naar dealer hem laten uitlezen en als daar niks gevonden wordt moet ik maar een stuurslot of een pedaalslot kopen.
 
Volkswagen  Polo6R  1.2 TDI Bluemotion 
Zou het bijna doen...
Maar net weer gebeld, 30x doorverbonden en eindelijk kwamen ze met een antwoord.
Een doodsimpel antwoord en dat ze er niks aan kunnen doen.
Ik moet naar dealer hem laten uitlezen en als daar niks gevonden wordt moet ik maar een stuurslot of een pedaalslot kopen.
Tja, helaas is dit wel de gang van zaken... ze gaan niets vergoeden up-front als de aanname is dat mogelijk een kopie gemaakt is. Al zou het natuurlijk voor hen en jou een hoop schelen als de auto zelf niet straks weg is!
 
Volkswagen  Polo 6R R-Line  1.2 TSI 140PK JD 
Mijn oude setje velgen gewassen en op MP gezet
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Volkswagen  Caddy  @ 102 Pk / 250 Nm DSG | Ex: Audi RS3 2.5L TFSI 5-Cil @ 367 Pk / 465 Nm | Ex: VW Polo 6R 1.2 TDI Bluemotion @ 101 Pk / 232 Nm 

Klopt... Ik was zelf nog in twijfel om ze op te knappen en dan in het zwart als winterset te gebruiken maar ga eens de winter door op zomerbanden, moet kunnen Stick Out Tongue
 
Volkswagen  Caddy  @ 102 Pk / 250 Nm DSG | Ex: Audi RS3 2.5L TFSI 5-Cil @ 367 Pk / 465 Nm | Ex: VW Polo 6R 1.2 TDI Bluemotion @ 101 Pk / 232 Nm 
Vandaag dashcam aangesloten op de zekering.
Gaat alleen aan als ik contact aan zet. Min zit bij de deur vastgemaakt en past perfect.
IMG_0175.JPG IMG_0174.JPG

Ook heb ik reflectors binnen gekregen vandaag ! Super snel ! Zondag ofzo besteld en vandaag in huis ! Redelijk oem niet helemaal natuurlijk maar beter als wat ik had
IMG_0177.JPG

En nog een vraagje, hoe kan ik deze 12v usb sigarettenaansteker aansluiten?
IMG_0176.JPG
 
Volkswagen  Polo6R  1.2 TDI Bluemotion 
  • Leuk
Waarderingen: sahindogan
Vandaag dashcam aangesloten op de zekering.
Gaat alleen aan als ik contact aan zet. Min zit bij de deur vastgemaakt en past perfect.
IMG_0175.JPG IMG_0174.JPG

Ook heb ik reflectors binnen gekregen vandaag ! Super snel ! Zondag ofzo besteld en vandaag in huis ! Redelijk oem niet helemaal natuurlijk maar beter als wat ik had
IMG_0177.JPG

En nog een vraagje, hoe kan ik deze 12v usb sigarettenaansteker aansluiten?
IMG_0176.JPG
Heb je de kabels via de A-stijl omhoog gewerkt?
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TDI 
Nieuwe achterlichten geplaatst, met dank aan @kawazxr . Alles weer heel, blij mee.

Het was gezellig om het vanmiddag even over onze leuke hobby (polo's) te hebben en je mooie polo van dichtbij te zien. Hij staat er strak bij zo met mooie updates zeker je interieur en de velgen :cool:.

Goed dat je er blij mee bent en ik je ermee hebt kunnen helpen.
 
Volvo  -  - 
  • Leuk
Waarderingen: soundmachine
Ook heb ik reflectors binnen gekregen vandaag ! Super snel ! Zondag ofzo besteld en vandaag in huis ! Redelijk oem niet helemaal natuurlijk maar beter als wat ik had

IMG_0177.JPG

Smaken verschillen. Snel een GTI achterbumper kopen met OEM reflectoren erin ;)
 
Volkswagen  Caddy  @ 102 Pk / 250 Nm DSG | Ex: Audi RS3 2.5L TFSI 5-Cil @ 367 Pk / 465 Nm | Ex: VW Polo 6R 1.2 TDI Bluemotion @ 101 Pk / 232 Nm 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!