wat heb jij gedaan aan en voor je polo vandaag

Misschien zal niet iedereen hier tevreden over zijn. Sommigen zullen wel zeggen dat het niet OEM is, en dus niet mooi vinden, maar sinds ik diesel rijd wou ik een turbodrukmeter.

Ik wou hem niet op het dashboard plakken, dus gezocht naar een andere oplossing. De jongen waarvan ik de meter heb gekocht had hem daar ook, maar dan in een Audi A3.

Dus een extra ventilatierooster weten te bemachtigen en een gat in gemaakt.

Nu nog een ventiel in een intercoolerbuis en kijken of ie de 1 bar aan gaat tikken.

91474ad43fb77e22ea8d2d59bb0fec20.jpg


6f6f953daa83266e831258de40e2752e.jpg


d1a2b5584260c70296c90b7518486292.jpg


Binnenkort even kijken of ik hem ook aan de dimmer kan aansluiten, op de foto lijkt hij veel feller, maar is iets feller dan de tellerbak.
 
Volkswagen  Polo 6R  1.6 TDI 
  • Leuk
Waarderingen: Ascari en Robin66079
Vandaag LED mistlampen geplaatst, het dashboard voorzien van pianolak trim (alleen het paneeltje rondom de lichtschakelaar nog niet, weet niet eens of dat wel uit te wisselen is?:confused:)

Verder achter LED stadslichten, achteruitrijlicht en remlichten. De remlichten werken wel, maar geven helaas een storing.. dus die zijn er weer uit. Iemand een link naar LED BA15S P21W Rode LED's zonder storing? ;)
 
VW  Polo 6R  1.6TDI 143PK / 321Nm @ JD Engineering 
Slopen moet lukken, want heb vanmiddag ook m'n alarmlichtschakelaar gesloopt bij het verwijderen van de peppergrey trim! *proud Big Grin*
Als het gesloopt moet worden, dan zal het ook wel geen standaard sparepart zijn en neem ik aan dat het bij het gehele dashboard hoort? ;)

Hmm.. dan gooi ik de LED's nog niet weg en fix dat een keer met VCDS.. bedankt!
 
VW  Polo 6R  1.6TDI 143PK / 321Nm @ JD Engineering 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!