wat heb jij gedaan aan en voor je polo vandaag

Gewassen wie gaat er morgen naar de 10e dubin meeting arnhem?
3fa76a1c99793201f32a29d7ab7bed90.jpg
e502d175b00fa1c30d62c0bf4433074f.png

Ik ga naar Dub-Inn, met de kever Stick Out Tongue
Veel plezier beiden.

Nah, vandaag goed bezig geweest. De passagiersdeur gaat weer van binnenuit open. Na montage ging het raam niet meer automatisch naar beneden maar later deed hij dit ineens wel weer. Snap er niets van maar hij doet het en dat is het belangrijkste.

Het raamrubber van de bestuurdersdeur zit weer vast. Niet zo vast als ik zou willen maar beter kon ik het niet krijgen. Ook de deur op roest geïnspecteerd want dat had ik ergens verwacht maar kon gelukkig niets vinden. Op de deur dan. Voorste spatbord zat wel wat roest. :(

Achteruitrijverlichting schakelaar zit er onder (zat op een hele andere plek als ik had verwacht. Dacht dat hij verder naar achteren zou zitten) en de lampjes doen het weer. :)

De parkeersensoren zitten erin. :)
20161008_162231.jpg
Maar dit verzin je niet.
De stekkertjes van de sensoren passen met geen mogelijkheid in het controlekastje terwijl ze toch echt uit dezelfde doos komen.
Schijnbaar moet je dus eerst alles in elkaar passen terwijl mij dat juist logisch lijkt dat het bij elkaar hoort.
De andere stekkertjes had ik wel gecontroleerd maar die van de sensoren niet.
Hier een foto van 1 van de sensorenstekkers (vrouwtje, 2 gaatjes) en de aansluitingen op het controlekastje. (mannetje, 4 pinnetjes)
20161008_153300.jpg
Dus echt een wagen met opties die er leuk uitzien maar het niet doen. :confused::sob:
 
Laatst bewerkt:
Volkswagen  '03 Polo 9N  1.4 55kW/75PK. 
  • Leuk
Waarderingen: Pigeon
Veel plezier beiden.

Nah, vandaag goed bezig geweest. De passagiersdeur gaat weer van binnenuit open. Na montage ging het raam niet meer automatisch naar beneden maar later deed hij dit ineens wel weer. Snap er niets van maar hij doet het en dat is het belangrijkste.

Het raamrubber van de bestuurdersdeur zit weer vast. Niet zo vast als ik zou willen maar beter kon ik het niet krijgen. Ook de deur op roest geïnspecteerd want dat had ik ergens verwacht maar kon gelukkig niets vinden. Op de deur dan. Voorste spatbord zat wel wat roest. :(

Achteruitrijverlichting schakelaar zit er onder (zat op een hele andere plek als ik had verwacht. Dacht dat hij verder naar achteren zou zitten) en de lampjes doen het weer. :)

De parkeersensoren zitten erin. :)
20161008_162231.jpg
Maar dit verzin je niet.
De stekkertjes van de sensoren passen met geen mogelijkheid in het controlekastje terwijl ze toch echt uit dezelfde doos komen.
Schijnbaar moet je dus eerst alles in elkaar passen terwijl mij dat juist logisch lijkt dat het bij elkaar hoort.
De andere stekkertjes had ik wel gecontroleerd maar die van de sensoren niet.
Hier een foto van 1 van de sensorenstekkers (vrouwtje, 2 gaatjes) en de aansluitingen op het controlekastje. (mannetje, 4 pinnetjes)
20161008_153300.jpg
Dus echt een wagen met opties die er leuk uitzien maar het niet doen. :confused::sob:
De derde van rechts heeft wel 2 pinnen....
 
Audi  8V  1.4 TFSI 150 PK 
  • Leuk
Waarderingen: BVS
Vandaag achterbumper en uitlaat GTi gemonteerd. Week 1 van de Polo was meteen al kleine aanrijding, dus scheur in BM bumper.
Hij is er in ieder geval niet slechter van geworden...

Verder van het weekend mistlampen voor en bumper cornering lights vervangen voor LED's. Als ik straks de Auto licht schakelaar binnen heb maar eens in verdiepen hoe alles aangestuurd moet worden. Met OEM Xenon en cornering lights naar de koplampen verplaatsen, welke functie hebben de bumperlichten überhaupt dan nog? CH /LV?

Voor volgend weekend staat de stoelverwarming op het programma. Op eBay gescoorde kabelboom, knoppen en stuurapparaat(jte) zijn onderweg.
 

Bijlagen

  • polo1.jpg
    polo1.jpg
    50 KB · Weergaven: 82
  • polo2.jpg
    polo2.jpg
    63.4 KB · Weergaven: 87
  • polo3.jpg
    polo3.jpg
    47 KB · Weergaven: 83
Audi A6 Allroad 3.0 TDI | Audi A5 Cabriolet 3.0 TFSI | Volkswagen  Polo  1.2 TDI 
  • Leuk
Waarderingen: Ascari en Ruud9N
Niet direct vandaag, maar wel afgelopen weekend:

De auto-light kabel van iichel binnen gekregen en meteen gaan inbouwen. Redelijk simpel, wat pinnetjes pluggen bij de BCM en de huidige kabels aan de lichtschakelaar omzetten naar nieuwe connectors. VCDS eraan het werkt prima. Dus dank aan iichel (voor de zoveelste keer).

Lijstje van mijn aanpassingen tot nu toe (waar ik waarschijnlijk nog wel wat vergeten ben):


Exterieur:
  • Highline Grille
  • Boavista velgen voor de zomermaanden
  • Winterbanden op stalen velgen
  • Uitlaatsierstuk OEM VW
Interieur:
  • Voetverlichting vóór
  • Parkeersensoren vóór en achter
  • Brodit-telefoon houder/lader op een Kuda dashmount (2e versie al, eerst voor de iPhone 5, nu voor de iPhone 6)
  • Radio update naar navigatie
  • Multi-functioneel stuur
  • Bluetooth-module 9w7
  • Regen+Lichtsensor
  • Autolight kabel
  • Zonneschermen OEM VW
VCDS aanpassingen:
  • Bochtenverlichting als DRL
  • Comfort Turn Signal op 4
  • Coming Home
  • Leaving Home
  • Deuren automatisch op slot boven de 15km/h
  • Instrumentcluster aanpassingen (zoals L/100km > km/L en taal van start-stop systeem aangepast
Nu heb ik even geen plannen meer... :mrgreen:
 
Volkswagen  Golf Mk7.5  1.5 TSI 150pk 
Een afspraak gemaakt voor de 30.000 beurt. Mevrouw aan de telefoon zei dat er een terugroepactie is voor de Polo 1.0 TSI. Te maken met het uitstootschandaal.. iets met het aanpassen van Software.

Weet iemand hier meer van? Ik kan niets vinden op internet hierover.
 
Volkswagen  Polo 6C  GTI 1.8 192pk DSG 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!