wat heb jij gedaan aan en voor je polo vandaag

Vandaag was ik mijn Parrot CK3100 carkit helemaal zat. Ding is nagenoeg nieuw maar ik krijg hem maar niet aan de praat. Mensen hoorde mij wel maar ik hoorde hen niet. Tja, dat gaat niet werken natuurlijk. Volgens mij zit er gewoon een draadje verkeerd maar Parrot zelf kon mij via mail niet helpen en stuurde mij naar een Parrot Certified Installer. Alleen die is in Nederland en België niet te vinden. De dichtstbijzijnde was in Krefeld (D) als ik het goed heb. Tja, en dat gaat mij een beetje te ver. Heb hier toen bij een lokale garage die ook carkits deed om hulp gevraagd maar die jongen was overwerkt vanwege ziekte van collega's (hij was alleen) en een telefoon die constant afging. We hebben uiteindelijk samen het ding eruit gehaald (voorzichtig), ik ben naar de MediaMarkt gereden, heb een nieuwe Pioneer gekocht, ben terug gereden en heb hem, met een beetje (electronische) hulp van hem, er zelf in gezet. Incl. de nieuwe microfoon want die waren niet uitwisselbaar.
Heb (bijna) alles zelf teruggezet en ingesteld. Bijna want die A-steil blijf ik een onding vinden.

Er blijkt nog meer op te zitten dan ik dacht. Kan zelfs mijn audio via BT afspelen. carkit werkt ook heel goed en het geluid aan beide zijden is zelfs beter dan bij de Parrot.
2 kleine nadelen: microfoonclipje is voor een zonneklep bedoeld en daardoor best groot uitgevallen en ik kan de verlichtingskleur van de radio niet veranderen. (wel aanpassen in intensiteit) Ach ja, je kan niet alles hebben.

Let niet op de missende knopjes want die moet ik er straks nog induwen.

Owww, denk dat ik vanaf nu ook heel wat zuiniger rij want ik ben echt 95% van de kabels kwijt. Eerst moest je moeite doen om alles netjes weg te werken en nu is het gat zo goed als leeg.

Alleen wel jammer dat ik nét een kabeltje/adapter had gekocht (die vanmorgen verstuurd is) van IP BUS naar 3,5 Jack. Zodat ik op mijn oude Pioneer radio een AUX had. Tja, helaas...

Omdat ik daar toch bezig was heb ik nog een klein irritatiepuntje weggewerkt.
Kwam er laatst achter dat ik het kapje van de verwarmingsbediening er zo kon aftrekken dus heb gelijk het roostertje van de sensor schoon geblazen. Ook daarachter heel voorzichtig wat stof weggehaald. Ziet er weer fris uit.

Wel erg hoor, die foto's. Daar zie je echt alle kleine beschadigingen die je normaal niet zo opvallen.

2016-10-24 17.34.26.jpg 2016-10-24 16.44.03.jpg 2016-10-24 16.44.36.jpg
 
Laatst bewerkt:
Volkswagen  '03 Polo 9N  1.4 55kW/75PK. 
  • Leuk
Waarderingen: Brent Verhaegen
Had je alleen die klip er bij? ik had geloof ik meerdere klipjes. ook 1 die je kon plakken kan ook best zijn dat ik het voetje van de parrot gepakt heb.
Ik weet niet hoe het bij een polo is maar als je de microfoon meer naar het midden haalt dus bij de binnen verlichting heb je nog minder ruis.
Bij een golf 1 scheeld dit aanzienlijk;)
 
Vw  Polo  1,6 tdi 90pk 6R/ 1.2 9N 
Heb alleen deze clip er bij maar het geluid is heel erg goed. Heb 3 mensen gesproken en allemaal vinden ze het goed tot zeer goed.

Er zat een Pioneer in toen ik de wagen kocht. Heeft nooit problemen gegeven. Vind het jammer dat ik niet eerder wist dat er een AUX op zat (was gedeactiveerd in een menu waarvan ik het bestaan niet wist) maar verder prima.

Zat te denken aan DAB+ maar las zoveel verschillende verhalen. Ook moet je een goede antenne erbij hebben en niet van die plakdingen die je op je ruit plakt. Heb er eentje gezien speciaal voor mijn Polo maar die was € 199,-. Dat vond ik wel heel erg duur. Nu zal het vast wel goedkoper kunnen maar het werd mij een beetje te technisch.
Ik heb nu alles (en meer) als wat ik wilde behalve DAB+ en ik vind het wel goed zo. :)
 
Volkswagen  '03 Polo 9N  1.4 55kW/75PK. 
  • Leuk
Waarderingen: Robin66079
Vers APKtje gehaald vanmorgen MET H7 led koplampen.
Het strooilicht valt binnen de marges. OK!!!!

En nu staat de polo bij de schadeboer.
ff een parkeerdeuk uit het spatscherm laten halen.
 
Volkswagen  Polo AW GTI  2.0 TSI 200PK 
  • Leuk
Waarderingen: Ruud9N
zou je dat nou wel doen? Stick Out Tongue:mrgreen:
En ja, zoals in een ander topic al vermeld, app doet het, op de bandenspanningsindicatie na, helemaal.
Zal m'n dealer blij mee zijn als ik eerdaags weer eens op de koffie kom en zeg dat de bandenspanning niet wordt weergegeven en dat ik dat opgelost wil zien :)
 
Kun je niet gewoon zo iets onder je A-Stijl of bovenaan je voorruit wegwerken?
http://www.ebay.co.uk/itm/Pioneer-D...562696?hash=item5d58033108:g:kMYAAOSw-itXreW2

Ik heb ook ooit zo'n Pioneer microfoon gehad. Ik heb het microfoontje uit het houdertje gehaald, dat is is een soort kogelgewrichtje. Daarna een gaatje in de A-Stijl geboord en daar het rondje in geklikt. Zag er een stuk netter uit.
Dat is een mogelijkheid maar nog steeds is een vaste antenne veel beter. Tenminste, dat is wat ik begrijp uit de vele reviews die ik heb gelezen.

Dank voor de tip maar voorlopig laat ik het even zo. Stoor mij er niet aan dus dat scheelt.
Eerst maar eens wat andere dingetjes oplossen.
 
Volkswagen  '03 Polo 9N  1.4 55kW/75PK. 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!