Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Hahahaha, jij beschrijft het hier wel heel gemakkelijk, het spannendste is toch wel dat je de units eruit moet halen zonder je lak te beschadigen. Ze zitten aan de onderkant best wel goed vastgeklikt dus moet je best wel een beetje kracht gebruiken.FlashredBM zei:Koplampen wisselen is 10 minuten werk, dat laat je dus niet door de dealer doen. Per kant 2 boutjes losmaken, stekker losklikken en in omgekeerde volgorde weer terug. Simpeler kan niet.
Je zal 's nachts maar aan de kant van de weg staan omdat je lamp stuk is, dan ben je mooi klaar. Even een lampie vervangen wordt in het donker een bijna onmogelijke klus. :shock:KYC zei:eerste keer dat ik koplampen eruit haalde
was ik toch wel 30 minuten bezig om te kloten...ze kwamen er maar niet uit (zaten goed vastgeklikt...) toen werd ik agressief en begon tegen de koplampen bruut te naar voren te slaan...dat hielp wel ze kwamen los...
soms denk ik van...konden ze niet beter van die clip systemen maken waar je even met een schroevendraaier erin moet steken en dat je hem dan zo eruit kan poppen...
En je kunt zien wat je doet, in het donker? :lol: :lol: :lol:FlashredBM zei:Nee hoor, uitbouwen is juist veel makkelijker dan gekloot met je hand in een hoek van 90 graden om in de lampunit te komen. Twee bouten los en je kunt zien wat je doet. 30 Minuten is echt absurd lang. Gewoon de lampunit van binnen naar buiten drukken. De unit en de klembevestiging zijn er op berekend, dit is namelijk de voorgeschreven manier van werken.
graafie zei:Hahahaha, jij beschrijft het hier wel heel gemakkelijk, het spannendste is toch wel dat je de units eruit moet halen zonder je lak te beschadigen. Ze zitten aan de onderkant best wel goed vastgeklikt dus moet je best wel een beetje kracht gebruiken.FlashredBM zei:Koplampen wisselen is 10 minuten werk, dat laat je dus niet door de dealer doen. Per kant 2 boutjes losmaken, stekker losklikken en in omgekeerde volgorde weer terug. Simpeler kan niet.
PoloBM zei:Even een stukje van die schilders tape op de bumper plakken.
En na het wisselen er weer af halen.
Krijg je ook geen krassen mocht de lamp even de bumper raken.
Wat is een beetje duur?BlackPoloBM zei:Ik heb de lampen laten monteren en laten afstellen door een garage. Wel een beetje duur als ik lees dat mensen dit gratis kunnen, maargoed ze zitten erin.
foto's komen snel!
sodeknetter, :shock: :shock: :shock: dat is een behoorlijk groot bedrag wat je ervoor betaald hebt. Zijn ze er lang mee bezig geweest?BlackPoloBM zei:60 Euro
graafie zei:sodeknetter, :shock: :shock: :shock: dat is een behoorlijk groot bedrag wat je ervoor betaald hebt. Zijn ze er lang mee bezig geweest?BlackPoloBM zei:60 Euro
Nou ja, ze zitten er in.BlackPoloBM zei:graafie zei:sodeknetter, :shock: :shock: :shock: dat is een behoorlijk groot bedrag wat je ervoor betaald hebt. Zijn ze er lang mee bezig geweest?BlackPoloBM zei:60 Euro
Half uur ongeveer.
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.