Waar hella H7te koop in NL voor weinig

BlackPoloBM zei:
Inderdaad, ik kan me nu eigenlijk wel opvreten omdat t zo duur was, maar ik ga er niet meer zoveel aan denken. Ik zal maar denken hoe mooi die lampen zijn in tegenstelling tot die stomme H4 Stick Out Tongue
Ja, die 60 euro maar snel vergeten. Goed zicht, onbetaalbaar. :lol: :lol: :lol:
Ik zie trouwens in een ander bericht dat je die 60 euro wilt terugverdienen? Stick Out Tongue Stick Out Tongue Stick Out Tongue
 
Ik heb afgelopen zaterdag een nieuwe Polo Easyline besteld die begin januari geleverd zal worden Big Grin . Nu ben ik mij alvast aan het inlezen etc. en zie ik dat de H4 lampen weinig licht leveren. Daarom wil ik kort na levering mijn lampen vervangen door de H7. Is het hiermee ook mogelijk om de bochtenrijverlichting te activeren (zit er op de Easyline überhaupt bochtenrijverlichting in de standaard lampen?).
 
@Johan en Airoflo

Als je mistlampen hebt, zit daar ook de dagrij verlichting in als het goed is. Wanneer je de " optie" -bochtenverlichting niet koopt (dus niet aanvinkt bij het bestellen), heb je kans dat JELA (een bekende van het forum, die handig is met het programmeren van dit soort functies) het makkelijk (tegen een vergoeding) voor je activeert Stick Out Tongue
 
Volkswagen  9N3 GTI  1.8 Turbo 
Heb ook zojuist de koplampen besteld, is het werkelijk een kwestie van de ene eruit, andere erin? Stekkers hetzelfde, hoeft niet veranderd te worden in de computer ofzo?
Heb aanpassingen laten doen via Jela, oa welcome home verlichting. Werkt dit ook allen nog?

Alvast bedankt!
 
Hangt van de uitvoering en modeljaar/-week af. Bij de meeste Bluemotions is het plug-and-play, maar bij sommige Polo's moet er een aanpassing in het regelapparaat gedaan worden of een kabelaanpassing gemaakt worden om ervoor te zorgen dat bij (seinen met) grootlicht ook je dimlicht aanblijft. Dit is een wettelijke eis en APK-afkeurpunt.
Het vervangen van de lampunits zelf is max. 10-15 minuten werk.
 
@FrankJan

Daar ben ik ook benieuwd naar, heb ze vanmiddag besteld bij winparts....(per unit 103,nogiets ;) )
Is die modificatie een beetje te doen zodat je dimlicht blijft branden???
 
Volkswagen  9N3 GTI  1.8 Turbo 
FrankJan zei:
Duidelijk verhaal.
Weet jij zo welk model problemen geeft?
Heb een BM van 3 maanden oud..

Nee, is zo niet te zeggen. Dat het bij sommige BM's werkt is een fout in de programmering van het regelapparaat. Daar is VW op een gegeven moment achter gekomen en is dit aangepast. Een groot deel van MJ2011 werkt probleemloos, maar MJ2011,5 soms weer niet. Omdat jij een hele nieuwe hebt, ben ik bang dat je met Jela contact moet zoeken.
Op zich is het niks schokkends als het niet direct werkt zoals het hoort, je hebt er alleen last van wanneer je met groot licht rijdt, dan gaan de dimlichten dus uit en zie je vlak voor de auto niet veel.
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!