Waar hella H7te koop in NL voor weinig

Ik ga toch H7 units aanschaffen en heb er al veel over gelezen.

Weet iemand waar je nu voor een leuk bedrag deze units kan kopen.

Las al iets over Winparts en Duitsland.

Wellicht is er nu iets meer bekend voor een leuk bedrag...Ik hoor het graag.
 
Op welke e-bay site zoeken jullie eigenlijk?

Ik ken e-bay niet echt.

Maar ik heb al een aantal keren op www.e-bay.com gezocht op H7 lampen, met geen enkel resultaat.

Ook zoeken op een specifiek merk lukt niet omdat de Polo niet bestaat op ebay, wel andere Volkswagen types.

Als ik gewoon H7 Polo invoer, dan krijg ik alleen losse lampjes te zien.

Wie kan me vertellen hoe ik de H7 lampen op e-bay kan vinden? Welke zoekterm?
 
BlackPoloBM zei:
Ik zoek ook H7 lampen.

op http://www.winparts.nl kom ik rond 206 Euro voor links en rechts.

Als iemand een goedkopere voor me vind ben ik m dankbaar.

206 euro is toch redelijk goede prijs? veel goedkoper dan dat zul je ze niet vinden:
- Elke dag ebay.de afstruinen tot je een ons weegt
- Sloopbedrijf eens bellen of ze Polo 6R schade auto's hebben

ik zou ze zelf gewoon via winparts bestellen...maar goed dat is mijn mening dan.
als je ze voor 100 euro voor beide op de koppen kunt tikken dan heb je geluk ;)
 
Ik heb heeeeeeeeeeeeeeeeeeeel goed nieuws, en ik ben heeeeeeeeeeeeeeeeeeel happy.

Ik heb net 3 seconden geleden Hella H7 lampen gekocht via winparts!!!!

Yeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeyyy..

Nu wachten voor de levering. Op de site staat 2 a 3 dagen.

Moet ik het afstellen van de lampen bij de dealer doen? Of is alles gewoon plug and play?

Ik ben zo happy Big Grin

Wie wilt mn H4 lampen kopen? Stick Out Tongue
 
Ger zei:
je moet ze wel ergens laten afstellen en ja de rest is plug en play
succes er mee ;)

groeten ger

Is het handiger om de koplampen zelf erin te pluggen en dan naar de dealert gaan om ze af te laten stellen? Of moet ik gewoon naar de dealer met mijn H4 en moeten hun de rest doen?

Is het een dure grap om het te laten afstellen? Ik weet nu eigenlijk toch dat het moet aangezien ik ze heb gekocht Stick Out Tongue
 
BlackPoloBM zei:
Ger zei:
je moet ze wel ergens laten afstellen en ja de rest is plug en play
succes er mee ;)

groeten ger

Is het handiger om de koplampen zelf erin te pluggen en dan naar de dealert gaan om ze af te laten stellen? Of moet ik gewoon naar de dealer met mijn H4 en moeten hun de rest doen?

Is het een dure grap om het te laten afstellen? Ik weet nu eigenlijk toch dat het moet aangezien ik ze heb gekocht Stick Out Tongue

zelf om zetten is goed te doen zie link howto.php?page=view&hid=35 ;)
en ergens bij een garage laten afstelen zal niet zo duur zijn 10 of 20 euro

groeten ger
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!