Waar hella H7te koop in NL voor weinig

HakanC, heeft er een relais achter zitten ;)
en verder was er dacht ik ook nog iemand met vagcom instellingen, maar dat is té lang geleden dat ik dat heb gelezen dus kan niks specifieks over de vagcom zeggen en volgens mij kunnen anderen jou beter hierover adviseren ;)

verder zijn er ook nog mensen die de lampen gewoon plug and play kunnen plaatsen (zoals ik dat zelf ook zou kunnen, maar ik heb al h4 xenon dus niet nodig naar mijn inzicht) ;)
 
VW  6R  1.2TDI 
@Jan; hoe heb je jezelf ervan overtuigd dat het bij jou geen probleem is? Als het goed is komen de H7 units morgen/overmorgen binnen maar ik wil mezelf er ook alvast van overtuigen dat het geen problemen geeft ;)...
 
Volkswagen  9N3 GTI  1.8 Turbo 
Gewoonjan zei:
HakanC, heeft er een relais achter zitten ;)
en verder was er dacht ik ook nog iemand met vagcom instellingen, maar dat is té lang geleden dat ik dat heb gelezen dus kan niks specifieks over de vagcom zeggen en volgens mij kunnen anderen jou beter hierover adviseren ;)

verder zijn er ook nog mensen die de lampen gewoon plug and play kunnen plaatsen (zoals ik dat zelf ook zou kunnen, maar ik heb al h4 xenon dus niet nodig naar mijn inzicht) ;)

Er gaat hier al een topic over en ik weet hier bijna alles van ;)

Er zijn 5 verschillende gevallen met allemaal verschillende oplossingen. Moet je even de topic lezen. Ik heb bijvoorbeeld een secundaire bekabeling met relais toegepast. En soms is het simpel met vag-com instelling mogelijk. Heeft allemaal te maken welke uitvoering en regelapparaat je hebt.

Mijn vraag van of er een relais in zat in die duitse forum is meer van:

Als er geen relais in zit (wat soms wel het geval is) en je gaat zomaar kabels/stekkers met elkaar verbinden, dan kan het goed mis gaan en kun je je hele regelapparaat om zeep helpen.

Dus het is niet altijd één op één toepasbaar op alle modellen.

Zie topic:

viewtopic.php?f=34&t=1089&hilit=regelapparaat&start=160
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!