Waar hella H7te koop in NL voor weinig

FlashredBM zei:
Koplampen wisselen is 10 minuten werk, dat laat je dus niet door de dealer doen. Per kant 2 boutjes losmaken, stekker losklikken en in omgekeerde volgorde weer terug. Simpeler kan niet.
Hahahaha, jij beschrijft het hier wel heel gemakkelijk, het spannendste is toch wel dat je de units eruit moet halen zonder je lak te beschadigen. Ze zitten aan de onderkant best wel goed vastgeklikt dus moet je best wel een beetje kracht gebruiken.
 
eerste keer dat ik koplampen eruit haalde
was ik toch wel 30 minuten bezig om te kloten...ze kwamen er maar niet uit (zaten goed vastgeklikt...) toen werd ik agressief en begon tegen de koplampen bruut te naar voren te slaan...dat hielp wel ze kwamen los...
soms denk ik van...konden ze niet beter van die clip systemen maken waar je even met een schroevendraaier erin moet steken en dat je hem dan zo eruit kan poppen...
 
KYC zei:
eerste keer dat ik koplampen eruit haalde
was ik toch wel 30 minuten bezig om te kloten...ze kwamen er maar niet uit (zaten goed vastgeklikt...) toen werd ik agressief en begon tegen de koplampen bruut te naar voren te slaan...dat hielp wel ze kwamen los...
soms denk ik van...konden ze niet beter van die clip systemen maken waar je even met een schroevendraaier erin moet steken en dat je hem dan zo eruit kan poppen...
Je zal 's nachts maar aan de kant van de weg staan omdat je lamp stuk is, dan ben je mooi klaar. Even een lampie vervangen wordt in het donker een bijna onmogelijke klus. :shock:
 
FlashredBM zei:
Nee hoor, uitbouwen is juist veel makkelijker dan gekloot met je hand in een hoek van 90 graden om in de lampunit te komen. Twee bouten los en je kunt zien wat je doet. 30 Minuten is echt absurd lang. Gewoon de lampunit van binnen naar buiten drukken. De unit en de klembevestiging zijn er op berekend, dit is namelijk de voorgeschreven manier van werken.
En je kunt zien wat je doet, in het donker? :lol: :lol: :lol: ;) Nou 30 minuten is echt niet absurd lang hoor, tenminste als je het voor de eerste keer moet doen. Je bent uiteraard bang om iets te slopen of iets niet goed te doen en dus ben je voorzichtig (achteraf dan te voorzichtig). Als je het eenmaal doorhebt kun je het inderdaad in 10 minuten doen.
 
graafie zei:
FlashredBM zei:
Koplampen wisselen is 10 minuten werk, dat laat je dus niet door de dealer doen. Per kant 2 boutjes losmaken, stekker losklikken en in omgekeerde volgorde weer terug. Simpeler kan niet.
Hahahaha, jij beschrijft het hier wel heel gemakkelijk, het spannendste is toch wel dat je de units eruit moet halen zonder je lak te beschadigen. Ze zitten aan de onderkant best wel goed vastgeklikt dus moet je best wel een beetje kracht gebruiken.


Even een stukje van die schilders tape op de bumper plakken.
En na het wisselen er weer af halen.
Krijg je ook geen krassen mocht de lamp even de bumper raken.
 
Mijn H7 lampen zijn binnen.

Ik durf ze niet te monteren. Ik sloop bijna alles. Ik heb net even mijn dealer gebeld om te vragen of ze dit kunnen doen, hun antwoord was: 2 december is de eerstvolgende datum dat ik een afspraak kan maken.

Daarna kwikfit gebeld en zij zeiden dat ze niks doen met koplampen omdat dat een veel te enge klus is omdat ze zo gauw afbreken.

Is iemand zo aardig om dit te willen doen voor mij?

Omgeving Rotterdam het liefst? Anders ben ik ook wel bereid om wat verder te rijden.
 
Thanks Hakan. Wow, Zwolle is best ver. 150km heen en 150km terug.

Heb je nog Led Dagrijverlichting te koop die je er ook voor me wilt inzetten?

Dan is de rit naar Zwolle nog tenminste niet alleen voor die koplampen haha.

Ik heb een verkoper hier Ferry gemaild eergisteren om zn DRL te kopen, maar nog geen reactie. Anders zou ik vandaag zeg maar alles in 1x doen en is het rijden niet een groot probleem.

Mag ik je dan even op standby houden?
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!