Brambk98
Bekend lid
Ja dat brand.en je stadslicht buiten brandt wel?
Cupra
Born - Voorheen Polo Blue GT
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ja dat brand.en je stadslicht buiten brandt wel?
Andere dimmer heb ik ook gebruikt. Wellicht een defecte bcm dankan van alles zijn dus... kabelbreuk, dimmer of bcm
Tjonge jonge. Vroeger was alles beter dusja, bizar genoeg wel. de accu is een 'demper' voor zowel hoge als lage spanningen in het laadcircuit. Een kapotte accu kan de hele boel van de regel brengen, zeker in een auto met een 'slimme' linbus dynamo ipv een ouderwetse D+/DF accu.
ik heb nog nooit een ABS storing gehad op mijn karmann ghia uit '66Tjonge jonge. Vroeger was alles beter dus
Weer wat geleerd![]()
ik heb jouw thread erbij gepakt met de zekeringen en deze gecontroleerd maar ik kon het niet vinden. Weet jij misschien welke het zou kunnen zijn?denk toch echt dat dat een zekering is
Deze werkt 100% Heb hem net nog even gewisseld en door gemeten daarnaik gok 7
Ik heb die foutcode eerder gehad week geleden. En vanmiddag stond hij er weer bij nadat ik hem had gewist en nog niks gewisseld.heb je al die foutcodes dan zelf veroorzaakt bij het zekeringen wisselen? staat er intermittent bij?
enige probleem die ik nu ervaar is puur alleen de verlichting niet werkt.terminal 30 - open circuit is wel een duidelijke. permanente spanning die wegvalt. kan goed een zekering zijn. of erger.
Ik bedoelde daarmee deze Schakelaar. Mijn fout excusesje zegt dat je al een andere dimmer hebt gebruikt, dus lijkt me onwaarschijnljk
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.