iichel
Exclusive lid
Hoe vaak gebeurt het wel niet?
Nieuw lid, lid sinds vandaag, topic, vraag. En dan krijg je 30x welkom.
Waarom? Omdat we een community zijn, en als je je niet voorstelt, doe je niet mee.
Die trend heb ik wel eens aan meegedaan, maar ik vond het zelf ook gewoon irritant. Ik reageer gewoon niet meer in die topics.
Vroeger, toen ik nog moderator was, konden nieuwe leden zelfs PB's sturen.
Omdat ik van diezelfde categorie leden zelfs PBs kreeg met 'hey vraagje', is dat veranderd. Nu moet je 10 posts maken voordat je een PB mag sturen.
You're welcome.
En iedere PB met 'hey vraagje' negeer ik overigens, maar dat terzijde.
Waar ik naartoe wil is, wat doen we met die nieuwe leden?
Reageren we gewoon op de vraag (of niet) of posten we 30x welkom?
Op sommige fora is het geaccepteerd dat dit gebeurt, en waarom niet, want het is immers een forum.
Op sommige fora is het verplicht om je voor te stellen voordat je mag posten, ook een goed idee, maar krijgen de mods het druk mee.
Maar hoe het nu gaat... zijn we daar allemaal nou zo gelukkig mee? Iemand stelt en vraag en je antwoord is 'welkom'.
Daar is denk ik niemand gelukkig mee.
Misschien een vraag enerzijds aan de leden maar misschien ook aan @Johan hoe hij graag wil dat het gaat op zijn forum.
Denk mee... Dank u
Nieuw lid, lid sinds vandaag, topic, vraag. En dan krijg je 30x welkom.
Waarom? Omdat we een community zijn, en als je je niet voorstelt, doe je niet mee.
Die trend heb ik wel eens aan meegedaan, maar ik vond het zelf ook gewoon irritant. Ik reageer gewoon niet meer in die topics.
Vroeger, toen ik nog moderator was, konden nieuwe leden zelfs PB's sturen.
Omdat ik van diezelfde categorie leden zelfs PBs kreeg met 'hey vraagje', is dat veranderd. Nu moet je 10 posts maken voordat je een PB mag sturen.
You're welcome.
En iedere PB met 'hey vraagje' negeer ik overigens, maar dat terzijde.
Waar ik naartoe wil is, wat doen we met die nieuwe leden?
Reageren we gewoon op de vraag (of niet) of posten we 30x welkom?
Op sommige fora is het geaccepteerd dat dit gebeurt, en waarom niet, want het is immers een forum.
Op sommige fora is het verplicht om je voor te stellen voordat je mag posten, ook een goed idee, maar krijgen de mods het druk mee.
Maar hoe het nu gaat... zijn we daar allemaal nou zo gelukkig mee? Iemand stelt en vraag en je antwoord is 'welkom'.
Daar is denk ik niemand gelukkig mee.
Misschien een vraag enerzijds aan de leden maar misschien ook aan @Johan hoe hij graag wil dat het gaat op zijn forum.
Denk mee... Dank u