Voorstellen? Etiquette?

Wij hebben als team even overleg gehad, ik ga geen forums sluiten voor mensen die geen voorstel topic hebben geopend, ik stel ook voor dat we vanaf nu stoppen met het gewelkom in vragen van leden die zich niet voorstellen (uiteraard is welkom heten in een voorstel topic wel erg leuk voor nieuwe leden)

Als je iemand niet wilt helpen die zich niet voorgesteld heeft zou ik zeggen: negeer de post als je het niet over je hart kunt verkrijgen iemand alsnog te helpen.

Je helpt ten alle tijden het forum als je iemand helpt (doordat wij als forum sneller gevonden worden in de zoekmachines, hiermee creëren we toch ook een mooie communit) ik heb al vele fora zien afzakken in leden en activiteiten en ben daardoor trots op al onze leden die deze site levend houden!

Laten we met zijn allen de sfeer leuk houden :)
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!