Voorbumper schade aanpakken

Tweak

Actief lid
353
69
31
Hallo iedereen, ik ben sinds zondag in het bezit van een Polo 1.2 TDI. Ik heb de auto (denk ik) voor niet al te duur kunnen overnemen. Maar wel wetende
dat de voorbumper niet helemaal netjes meer is. (zie je bij meer) maar nu vind ik dit toch erg jammer. De rest van de auto is namelijk eigenlijk wel in goede staat.
Nu wil ik graag weten, kan ik aan beide kanten die kleine "lip" misschien verwijderen? Die zijn namelijk het meeste beschadigd. Of kijk je dan ergens tegen aan?

De bumper zelf heeft erboven ook iets schade, maar misschien is dit wel een beetje te fiksen met een lak stift?

bumper.jpeg
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TDI 
Ben benieuwd, als die eraf zijn kijkt het al heel anders denk ik.. En fijn dat hier meteen mensen antwoorden. Ik had dit ook gevraagd op vwforum maar nog geen reactie. Lijken veel topics te zijn zonder antwoorden.

Heb eigenlijk ook nog een vraag over de radio vervangen, misschien hier op het forum dan ook maar een topic voor maken.
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TDI 
Na het werk even langs bedrijf gereden hier dichtbij en gevraagd. Hij zei dat de hele bumper er eerst af moet? En als ik ze wil laten vervangen en meteen in goede kleur gespoten ben ik daar ongeveer 400 euro kwijt. Dat vind ik echt te veel. Als het los te klikken is kan ik wel nieuwe bestellen en ze door iemand anders laten spuiten denk ik.
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TDI 
Ik heb ook op die plek schade. Zelf laat ik het binnenkort herstellen door een schadehersteller. Kosten 150 euro.

Zelf doen kan ook, maar daar waag ik mij niet aan.
 
Volkswagen  Polo 6R  1.4 16V 86PK 
Ik zal gewoon lakstiftje pakken voor het gedeelte dat op de bumper zelf zit en nieuwe lipjes nemen voor onder de bumper. Of inderdaad zonder lipjes rijden.
 
Volkswagen  Polo 6r Highline R-Line DSG Schuifdak  1.4 86pk 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!