Tweak

Lid
8 juni 2021
44
2
8
Land
Netherlands
Hallo iedereen, ik ben sinds zondag in het bezit van een Polo 1.2 TDI. Ik heb de auto (denk ik) voor niet al te duur kunnen overnemen. Maar wel wetende
dat de voorbumper niet helemaal netjes meer is. (zie je bij meer) maar nu vind ik dit toch erg jammer. De rest van de auto is namelijk eigenlijk wel in goede staat.
Nu wil ik graag weten, kan ik aan beide kanten die kleine "lip" misschien verwijderen? Die zijn namelijk het meeste beschadigd. Of kijk je dan ergens tegen aan?

De bumper zelf heeft erboven ook iets schade, maar misschien is dit wel een beetje te fiksen met een lak stift?

bumper.jpeg

Volkswagen  Polo 6R  1.2 TDI 

Tweak

Lid
8 juni 2021
44
2
8
Land
Netherlands
Ben benieuwd, als die eraf zijn kijkt het al heel anders denk ik.. En fijn dat hier meteen mensen antwoorden. Ik had dit ook gevraagd op vwforum maar nog geen reactie. Lijken veel topics te zijn zonder antwoorden.

Heb eigenlijk ook nog een vraag over de radio vervangen, misschien hier op het forum dan ook maar een topic voor maken.

joosspekloos

Bekend lid
29 maart 2019
1,752
2
1,265
118
Eindhoven
Land
Netherlands
volgens mij zitten ze alleen geklikt. je kunt ze er rustig onder weg halen, zonder kun je ook prima rijden. of nieuwe halen.

Volkswagen  Polo 6C  105pk 

Tweak

Lid
8 juni 2021
44
2
8
Land
Netherlands
Na het werk even langs bedrijf gereden hier dichtbij en gevraagd. Hij zei dat de hele bumper er eerst af moet? En als ik ze wil laten vervangen en meteen in goede kleur gespoten ben ik daar ongeveer 400 euro kwijt. Dat vind ik echt te veel. Als het los te klikken is kan ik wel nieuwe bestellen en ze door iemand anders laten spuiten denk ik.

Robin

Beheerder
18 augustus 2017
3,525
1,397
200
Regio Rotterdam
Land
Netherlands

Roon

Premium lid
28 juli 2018
1,039
373
109
Land
Netherlands
Ik heb ook op die plek schade. Zelf laat ik het binnenkort herstellen door een schadehersteller. Kosten 150 euro.

Zelf doen kan ook, maar daar waag ik mij niet aan.

Volkswagen  Polo 6R  1.4 16V 86PK 

Tweak

Lid
8 juni 2021
44
2
8
Land
Netherlands
Ik heb ook op die plek schade. Zelf laat ik het binnenkort herstellen door een schadehersteller. Kosten 150 euro.

Zelf doen kan ook, maar daar waag ik mij niet aan.
150 euro voor beide kanten?? Want dat is nog wel te doen..

Franklin Polo6C

Premium lid
Spritmonitor.de
8 mei 2017
4,538
1,805
210
Land
Netherlands
Accountnummer Spritmonitor.de
Spritmonitor.de
Kosten per spoilertje 50 euro bij de dealer.
Ex spuit en montage

Volkwagen  Polo 6c  1.0 tsi 95pk 160nm ----> 140pk 240nm by ATM 
  • Leuk
Waarderingen: MaartenAW en Tweak

Tweak

Lid
8 juni 2021
44
2
8
Land
Netherlands
Vandaag Thoonen in Gassel gebeld moest nieuwe knop voor de handrem.. Meteen gevraagd voor die spoilertjes. 90 euro per stuk!!

Zikuno

Bekend lid
Spritmonitor.de
14 maart 2019
317
159
50
22
Land
Netherlands
Accountnummer Spritmonitor.de
Spritmonitor.de
Ik zal gewoon lakstiftje pakken voor het gedeelte dat op de bumper zelf zit en nieuwe lipjes nemen voor onder de bumper. Of inderdaad zonder lipjes rijden.

Volkswagen  Polo 6r Highline R-Line DSG Schuifdak  1.4 86pk