Volkswagen Polo AW (2018) VCDS mogelijkheden

Goedemorgen Rainesh,

Mijn maatje heeft zijn Seat Ibiza Fr na 8 maanden eindelijk binnen, binnenkort maar even een afspraak met jou maken.
Wat zou er eventueel allemaal op zijn wagen aangespat kunnen worden?

Grt. Ron
 
Volkswagen  Polo AW GTi Miltek  2.0Tsi 
Goedemorgen Rainesh,

Mijn maatje heeft zijn Seat Ibiza Fr na 8 maanden eindelijk binnen, binnenkort maar even een afspraak met jou maken.
Wat zou er eventueel allemaal op zijn wagen aangespat kunnen worden?

Grt. Ron

Hey,

Geen probleem. Het is vergelijkbaar met de Polo AW :)


Origineel VCDS Hex-net | VCP | Odis-S | Odis-E | Regio Den Haag | Rainesh@hotmail.com
 
Audi  A3 8V Limousine Facelift  1.4tfsi COD 
@TCL is er de mogelijkheid om een extra menu te maken voor dagrij verlichting en bochtverlichting aan of uit?
Ik weet dat in de polo's zonder led koplampen de leds in de mistlampen branden als dagrijverlichting.
Deze zitten natuurlijk in mijn GTI ook gewoon maar worden nu niet gebruikt, ik vind die mistlampen bocht verlichting lelijk en kan het nu niet uit zetten, en is er dan de mogelijkheid om een menutje te krijgen waarbij je de leds in de mistlampen wel aan of uit kan schakelen in combinatie met de ledkoplampen?
 
Volkswagen  Polo AW  2.0 GTI 
Goedendag ik heb een vraag. Mijn broertje wil een polo aw kopen. Alleen zit er geen cruisecontrol op. Hij zou die willen laten inbouwen. Is het hier iemand al gelukt of weet of dit al mogelijk is?
Dit kan bij CarTronic.nl ze installeren een CC softwarematig met originele VW software. LIM functie vervalt dan wel, heb het zelf ook laten doen.
 
Volkswagen  Polo AW  1.0 TSI 95pk 
Wat is de LIM functie ?
Dat staat op mijn hendel en het is de Cruise Control limiter.
Zie hier een foto van zo'n hendel.
6c3e896ccdb4de1431a66178f7b077ee.jpg
 
Volkswagen  Polo AW  1.0 TSI 95pk 
Lane assist kan uitgecodeerd worden als je dat niet wenst of je zet het zelf uit in je menu bij bestuurdhulpsystemen. Op de T-cross kan ook van alles gedaan worden als het goed is . Deze lijkt me gelijk aan de Golf, T-roc enz.
 
Lane assist kan uitgecodeerd worden als je dat niet wenst of je zet het zelf uit in je menu bij bestuurdhulpsystemen. Op de T-cross kan ook van alles gedaan worden als het goed is . Deze lijkt me gelijk aan de Golf, T-roc enz.
Klopt, uitzetten in Menu is geen probleem, maar elke x als je de wagen start staat het automatisch weer aan
 
Volkswagen  Polo AW GTi Miltek  2.0Tsi 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!