Volkswagen Polo AW (2018) VCDS mogelijkheden

Hoi Rainesh,

Maatje van mij krijgt in Januari de nieuwe Seat Ibiza, met handbak, kan je daarop het gas respons ook aanpassen net als je in mijn Polo heb gedaan, of werkt dat alleen beter op een DSG bak?
Geen enkel probleem:) kan nog veel meer dan alleen dat.

Origineel VCDS Hex-net | VCP | Odis-S | Odis-E | Regio Den Haag | Rainesh@hotmail.com
 
Audi  A3 8V Limousine Facelift  1.4tfsi COD 
Goedeavond,

Ik wil eventueel wat VCDS-aanpassingen laten doen bij mijn Polo AW. Bij wie kan ik hiervoor terrecht? Voorkeur omgeving Nijmegen of Brabant/Limburg.

Groet,
Thijs
 
Volkswagen  Polo AW 2018  1.6 TDI 
Dat is eventueel mooi in de buurt.

Ik zou het volgende graag aangepast willen hebben:

*CH automatisch
*CH/LH naar 90 sec
*dagrijverlichting menu
*dagrijverlichting op 100% bij dimlicht
*gasrespons feller
*stuurbekrachtiging dynamisch
*XDS elektrisch sperdifferentieel activeren
*Inregelen dat er LED-verlichting in plaats van halogeen bij bocht- en mistlampen in zit.

Lukt dit ?
 
Laatst bewerkt:
Volkswagen  Polo AW 2018  1.6 TDI 
Dat is eventueel mooi in de buurt.

Ik zou het volgende graag aangepast willen hebben:

*CH automatisch
*CH/LH naar 90 sec
*dagrijverlichting menu
*dagrijverlichting op 100% bij dimlicht
*gasrespons feller
*stuurbekrachtiging dynamisch
*XDS elektrisch sperdifferentieel activeren
*Inregelen dat er LED-verlichting in plaats van halogeen bij bocht- en mistlampen in zit.

Lukt dit ?

geen idee, ik weet wel waar sommige dingen staan, wellicht kan je de instructies van elke aanpassing vinden en dan kan ik het voor je doen een keer
 
Volkswagen  Polo  6R 1.4 FSI 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!