Volkswagen Polo AW (2018) VCDS mogelijkheden

geen idee, ik weet wel waar sommige dingen staan, wellicht kan je de instructies van elke aanpassing vinden en dan kan ik het voor je doen een keer

Bedankt voor je hulp @dov, maar aangezien ik zelf hierin ook niet helemaal thuis ben zoek ik iemand die alle instructies etc. al weet.

Misschien iemand anders hier die kan helpen?
 
Volkswagen  Polo AW 2018  1.6 TDI 
Bedankt voor je hulp @dov, maar aangezien ik zelf hierin ook niet helemaal thuis ben zoek ik iemand die alle instructies etc. al weet.

Misschien iemand anders hier die kan helpen?

je bent hier in breda van Harte welkom. Je kan me contacten via whatsapp en kunnen we eventueel alles even doorspreken :) en heb ik nog wel een paar interresante zaken.

Onderaan dit bericht staat me telefoonnummer
 
Zit er niet standaard ACC op?

Origineel VCDS Hex-net | VCP | Odis-S | Odis-E | Regio Den Haag | Rainesh@hotmail.com

Ik heb een Polo gekocht (AW) waarbij de ACC uit staat maar ik wel beschik over een normale cruisecontrol. De PR code is 6K2: Forward collision warning incl. autonomous emergency braking, without adaptive cruise control. En 8T6 voor de cruisecontrol: Cruise control system and speed limiter.

De 'radar' staat wel aan vermoed ik. Kan de ACC ook aangezet worden?
 
VW  Polo  1.0 Tsi, chip 115pk 
Ik heb een Polo gekocht (AW) waarbij de ACC uit staat maar ik wel beschik over een normale cruisecontrol. De PR code is 6K2: Forward collision warning incl. autonomous emergency braking, without adaptive cruise control. En 8T6 voor de cruisecontrol: Cruise control system and speed limiter.

De 'radar' staat wel aan vermoed ik. Kan de ACC ook aangezet worden?
Nee helaas niet mogelijk.

Origineel VCDS Hex-net | VCP | Odis-S | Odis-E | Regio Den Haag | Rainesh@hotmail.com
 
Audi  A3 8V Limousine Facelift  1.4tfsi COD 
  • Leuk
Waarderingen: Wiebe67
De 'radar' staat wel aan vermoed ik. Kan de ACC ook aangezet worden?

De reden dat dit niet mogelijk is omdat de radar anders is en ook deels de software in de auto. Naderhand inbouw is mogelijk maar komt een zeer hoog prijskaartje aan te hangen en veel codeerwerk.
 
  • Leuk
Waarderingen: Wiebe67
Is er iemand in de buurt van Emmen die mijn achterlichten kan programmeren zodat ze tegelijk met de DLR gaan branden?
Heb het bij de garage gevraagd vorige week toen m'n Polo zijn 30.000 beurt kreeg, maar volgens de garage kunnen zij het niet.
 
Volkswagen  Polo AW  1.6 TDI 
Is er iemand in de buurt van Emmen die mijn achterlichten kan programmeren zodat ze tegelijk met de DLR gaan branden?
Heb het bij de garage gevraagd vorige week toen m'n Polo zijn 30.000 beurt kreeg, maar volgens de garage kunnen zij het niet.

Altijd lachen die dealers. dit is een van de weinige zaken die ze wel kunnen :)
 
  • Leuk
Waarderingen: VM407
Meedraaiende lijnen in beeld achteruitrijcamera is dat iets wat gecodeerd kan worden? Ik heb nu originele camera in vw logo maar de lijnen bewegen niet.
 
Volkswagen  Polo AW 1.0 TSI Comfortline DSG  1.0TSi 95pk 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!