Volkswagen Polo AW (2018) VCDS mogelijkheden

Als je de knop van de spiegelverstelling op R hebt staan werkt die van mij bij achteruitrijden

Klopt als hij standaard ermee geleverd word wel. Later activatie helaas niet. Zit verschil in de geleverde deurmodule's zover nu bekend waardoor dit later niet meer kan
 
Goedeavond,

Ik heb sinds 3 maanden een Polo Highline met R-Line pakket. Nu wil ik graag personalisation activeren via VCDS (dus dat je je naam ziet wanneer je de auto instapt en instellingen per sleutel aan kunt passen). Heeft iemand dit al voor elkaar gekregen? Ik heb verschrikkelijk veel fora bekeken en uren zitten googelen. Het valt mij op dat er nog verrassend weinig info is qua VCDS mogelijkheden voor de nieuwe Polo.

Ik zal trouwens binnenkort even wat foto's op het forum gooien van de Polo. Eerst even door de wasstraat.

Alvast bedankt.
- Alwin
 
Volkswagen  Polo AW  1.5 TSI 110kW/150pk 7 versn. DSG 
Hier was ik dus al bang voor. Toch bedankt!

Dit staartje werkt bij de Golf 7 FL, nog niet geprobeerd op mijn Polo:

Module 08 (Air conditioning)
Security access -> ? (should not be requested)
Long Coding (Text mode) - Personalization -> activated

Module 09 (Central Electrics)
Security access -> 31347
Adaptation
Submenu - Personalisierung
- Personalisierung_Profilfunkion -> profiles_active (Default profiles_inactive)
- Profil_Variante -> Konto (v. 1.x) (Default Schluessel)
- Personalisierung_aktiv -> active (Default not active)

to be verified (theoretically it is not necessary to modify them):
- Aktivierungsoption_im_HMI-Menue_sichtbar: active
- Benutzerkontenverwaltung_in_HMI-Menue_sichtbar: active
- Personalisierungsfunktionen_in_HMI-Menue_sichtbar: active
- Anzahl_Benutzerkonten: 4
- Automatische_ Schluesselzuordnung: not active
- PSO_FSG_Setup2_Bit_1: active
- PSO_FSG_Setup2_Bit_2: active
- PSO_FSG_Setup2_Bit_3: not active
- PSO_FSG_Setup2_Bit_4: not active

Module 17 Instruments
Security Access > 47115
Long Coding (Text mode) - Personalization -> Yes
 
  • Leuk
Waarderingen: dov
Klopt als hij standaard ermee geleverd word wel. Later activatie helaas niet. Zit verschil in de geleverde deurmodule's zover nu bekend waardoor dit later niet meer kan

Heeft dit te maken als je Af Fabriek het "Spiegelpakket" hebt? Dus zonder spiegelpakket werkt deze functie niet dat je rechterbuitenspiegel beneden draait in zijn achteruit?
 
Volkswagen  POLO AW Comfortline Business Executive  1.0 TSI 95pk 
VCDS: dagrijverlichting achter (2 mogelijkheden) kan iemand mij vertellen wat de 2 mogelijkheden dan zijn?
Ik las ook dat je gasresponse kan aanpassen kan iemand mij ook vertellen wat voor effect / ervaring di brengt en of je benzine verbruik dan stijgt?
 
Volkswagen  POLO AW Comfortline Business Executive  1.0 TSI 95pk 
VCDS: dagrijverlichting achter (2 mogelijkheden) kan iemand mij vertellen wat de 2 mogelijkheden dan zijn?
Ik las ook dat je gasresponse kan aanpassen kan iemand mij ook vertellen wat voor effect / ervaring di brengt en of je benzine verbruik dan stijgt?
2 lampen in de led achterlichten dus 2 mogelijkheden
 
Volkswagen  Polo AW  2.0 GTI 
  • Leuk
Waarderingen: Cruz
2 lampen in de led achterlichten dus 2 mogelijkheden
Aha dus standaard is het geen led maar 1 normale lamp. En de led versie heeft 2 leds. Is dat de led aan de zijkant. Dat ziet er wel stoer uit die rode zij strepen. Ik krijg mijn polo vrijdag en ga die week er op eea coderen bij mij in de buurt, vw dealer wil het ook doen als ze er tijd voor hebben.
 
Volkswagen  POLO AW Comfortline Business Executive  1.0 TSI 95pk 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!