Verlichting stuurwiel polo 6c op polo 6r

Status
Niet open voor verdere reacties.
Het lijkt me verstandig om on-topic verder te gaan zover dit mogelijk is. Sommige opmerkingen in de afgelopen paar posts lijken mij totaal overbodig en komt de sfeer en onderlinge relatie niet ten goede. Je mag best een mening hebben, maar hou deze voor jezelf als dit kwetsend , racistisch of denigrerend is.
 
Volkswagen  Polo 6R R-Line  1.2 TSI 140PK JD 
  • Leuk
Waarderingen: slowmotiontdi
Om mijzelf even te quoten:

heren, heren, ik vind het topic eigenlijk al geen topic waard, de inhoud is weg en het gaat mening a tegen mening b, maar omdat het forum als getuige is opgeroepen laat ik het open. maar laten we geen racistische dan wel op de man gespeelde beledigingen doen @BlackPoloBM @Calit10 @Operator .

Graag ontopic blijven zoals bartjuu al aangeeft. Als mensen zichzelf voor schut willen zetten, prima, maar ga elkaar niet offtopic aanvallen. Ontopic, prima. Zo niet, ga ik reply-bans uitdelen.

Voor de rest quote ik calit:

je hebt gelijk ik zal de topic updaten met nuttige info binnenkort.
 
  • Leuk
Waarderingen: Sal en heugt
Fuck heel deze circusgrap. Als mijn berichten worden aangepast, teruggezet en gequote wanneer ik ze heb verwijderd dan stopt het hier voor mij.
Deze overmachtspelletje in jullie virtuele speeltuin heb ik niet nodig. Snap zelf in de eerste plaats niet wat ik doe op deze forum vol met samenspannende trollen.

Iichel: Fuck you en je hypocritische tentoonstelling. Hopelijk is je reputatie een beetje verkloot en gaan mensen inzien wat voor een onbetrouwbare smeerlap je eigenlijk wel bent. En veel plezier met je de 250€ hoop dat je daarmee wat deftig kledij mee kan kopen.

I'M OUT
 
Volkswagen  Polo 6R  1.6 TDI 90PK 
Misschien moet je het probleem bij jezelf zoeken ipv een ander. Heb verschillende dingen bij Michel in laten bouwen en nog nooit problemen gehad.
Ga lekker naar de dealer en zoek het lekker uit
 
Volkswagen polo  6R  1.2 TSI 
Ik weet niet of het een mogelijkheid is dat als ze er nog zin in hebben dat @iichel en @Calit10 als enige in deze thread kunnen reageren zodat het een normaal gesprek blijft ipv dat andere calin10 aanvallen. Dit is een probleem tussen hun 2 met het forum als getuige.

Als dit niet mogelijk is, denk ik het beter is om deze thread af te sluiten en misschien dat calin10 zelfs het helemaal verwijderd wil hebben? Denk dat iedereen nog de discussie met bouk fris in het geheugen staat?

Dit forum is ontstaan met het idee mensen te helpen, niet de grond in te boren. Iichel zal niet blij zijn met het idee als prutser weggeschreven te worden terwijl hij het toch met een passie doet en calin10 zal zich belazerd voelen en niet blij zijn dat een heel forum over hem uitstort.


Kort samengevat, laten we iedereen in zijn waarde laten en het vrolijk houden hier.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!