Verlichting stuurwiel polo 6c op polo 6r

Status
Niet open voor verdere reacties.
Goed, voor de mensen die benieuwd waren en gister tussen 22:45 en 22:55 niet hebben gekeken...

Calit10 heeft de VW dealer in Antwerpen bezocht en die hebben hun diagnose gesteld. Volgens deze VW dealer zouden niet correct gemonteerde afdekkappen zorgen dat het stuur aanloopt en daardoor de hele stuurbekrachtiging niet werkt.
Ik persoonlijk geloof er geen enkel woord van, dat dit de oorzaak is. Ik heb zelf nooit aanlopende kappen gehoord en het is vrij lastig om de kappen verkeerd te monteren; deze passen slechts op 1 manier.

Verder vertelt Calit10 dat ik inderdaad de kappen los heb gemaakt om zijn bekabeling te herstellen, dit is correct. Daarna zou de kap verkeerd gemonteerd zijn. Bijzonder dat het probleem zowel ervoor als erna bestond. Nogmaals, ik betwijfel deze diagnose nogal.

Verder heeft u gemist dat Calit10 nog wat beledigende en denigrerende woorden naar mij als persoon als naar het forum heeft, zowel in zijn laatste boodschap als via de verschillende digitale kanalen.

Hij waarschuwt u allen dat ik een oplichter ben. Zulke uitspraken op het forum naar welk forumlid dan ook wordt niet getolereerd en het betreffende bericht heb ik verwijderd. Enkele leden hebben nog gepoogd het bericht te herstellen, zonder succes. Mocht iemand de originele inhoud willen zien, dan kan dit per PB bij mij aangevraagd worden. Dat is geen probleem.

Calit10 is inmiddels van het forum verwijderd. Hij zal niet meer reageren en wij als MyPolo crew betreuren dit voorval.

Tot slot wil ik nog benadrukken dat mijn vrijwillige functie als moderator op mypolo.nl geheel los staat van de werkzaamheden die ik als individu op hobbybasis verricht.
 
  • Leuk
Waarderingen: heugt en guus6r
Status
Niet open voor verdere reacties.
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!