Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Peter1960 zei:Het is niet echt nodig, de GTI is uitgerust met een anti-pingel gebeuren dus RON95 kan ook getankt worden met een minimaal verlies aan prestaties, zo staat het in ieder geval in het instructieboekje.
Het scheelt op 40 ltr nu ongeveer 4euro dus wat dat betreft maakt het niet zoveel uit.
KYC zei:Trouwens er bestaat ook RON100 he
http://en.wikipedia.org/wiki/Shell_V-Power
Shell V-power Racing heet dat maar is niet altijd te verkrijgen...volgens mij vaak bij de grenzen van Duitsland enzo...zal dat echt zoveel uitmaken? misschien GTI een keertje tanken en ervaringen posten?
Alessandro zei:Hmm ik denk dat het hoogstens een paar pk zal verschillenNiet zo extreem merkbaar lijkt mij (dat je opeens strepen gaat trekken wat je normaalgesproken niet deed
)
Nog knap naar groningen, was je zeker niet over dld geredenreddevil zei:voor de rest gebruik ik de auto weinig maar de boordcomputer gaf laatst naar groningen aan dat ik nog 560 km op de tank kon rijden en had al 190 km op de dagteller dus dat is wel lekker , op deze tank heb ik daadwerkelijk 690 km kunnen halen :shock: .
en dit alles met een 9n3
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.