VAGCOM kabels, verkoop links!

Viper,

Sommige dingen worden inderdaad niet ondersteunt (helaas). Ik zal zo even reageren op je PM en een site erbij vermelden welke instellingen sowieso aangepast kunnen worden.

Nu eerst eens terug rijden in het heldere xenon licht!
ImageUploadedByTapatalk1387756838.619784.jpg

edit: je hebt PM!
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Volkswagen  Polo AW  GTI | 275pk, 450nm 
Volkswagen  polo 6r  1.2 
Interface not found staat los van verbinding met de auto. Bij mij is dan het probleem dat ik de datum naar 1 April 2013 moet zetten. Dat of de drivers zijn niet goed geinstalleerd.
 
Volkswagen  Golf 7 R  2.0 TSI @ 420 pk / 538 Nm by VAGTechniek 
Ook maar even een nieuwe kabel bestellen. Heb het idee dat mijn huidige kabel VAG KKL 409.1 niet goed functioneert. Ik ga ook voor de 12.12 tekoop bij dhgate.com, tenzij iemand een ander advies heeft?:grin:
 
Volkswagen  Polo 9N3  1.4 
Het enige waar ik tegenaan liep was dat de drivers bij 12.10.3 niet op 64bit windows installeerde.

Daarvoor heb ik de recentste vcds gedownload en met installeren daarvan zijn de drivers er wel op gezet, vervolgens weer verwijderen en 12.10.3 erop en gaan met die banaan :mrgreen:

Ik zou zeggen dat 12.12.0 ook zeker gaat lukken ;)
 
Seat  Leon SC FR  1.8 TSI DSG 
Het enige waar ik tegenaan liep was dat de drivers bij 12.10.3 niet op 64bit windows installeerde.

Daarvoor heb ik de recentste vcds gedownload en met installeren daarvan zijn de drivers er wel op gezet, vervolgens weer verwijderen en 12.10.3 erop en gaan met die banaan :mrgreen:

Ik zou zeggen dat 12.12.0 ook zeker gaat lukken ;)
Dit werkte niet bij mij de laatste keer maar ik ga het zeker nog eens proberen, dat Virtual XP mode schiet ook niet echt op elke keer Stick Out Tongue
 
Volkswagen  Golf 7 R  2.0 TSI @ 420 pk / 538 Nm by VAGTechniek 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!