VAGCOM kabels, verkoop links!

Krijg je bij deze kabels ook de programmatuur van Vag.com / VCDS ? Wat zijn jullie ervaringen? Werkt dit goed?
Ik heb ooit een chineze ELM 324 of 327 besteld. Een met bluetooth. Dit werkt niet en kreeg er ook geen vag.com software bij.
 
Enige ervaringen hiermee?
Zie ze net voor het eerst, duurt 30 dagen voordat ze hier zijn.

Bij één van de links staat wel een downloadversie van de software, maar deze is waarschijnlijk niet met de huidige (oude firmware) kabels te gebruiken.
Let op: Je virusscanner zal waarschijnlijk alarm slaan.

In de gelinkte zip-file staat ook een filmpje over hoe je hem moet installeren, er zit namelijk geen install/setup bij.
Voor de Polo 6R stammen de label-files (Controller 09) uit januari 2013

Verder deze waarschuwing:
Attention:
1. Please never connect it to Internet and update the software .(only use this CD-ROM softwares ).
2. To avoid loss and damage of software data, please don't pull up and plug USB and OBD port during the use (open the software and communications within car ).
3. Please make sure all the antivirus programs are closed before using, it is very important .
 
Ik heb er zojuist eentje besteld. Zodra ik het heb ontvangen en getest zal ik mijn bevindingen met jullie delen. Ik heb hier echter totaal geen ervaring mee, dus misschien moet ik een beroep op één van jullie doen.......
 
Ik ben benieuwd naar jullie bevindingen. Als het allemaal goed gaat overweeg ik om er ook een aan te schaffen.
 
Volkswagen  Golf 7 R  2.0 TSI @ 420 pk / 538 Nm by VAGTechniek 
Allicht even leuk om te melden hier, ik heb vandaag uiteindelijk ook mijn nieuwe kabel (versie 12.10.3) binnen :)
Alles dat nog rest is de software installeren en de kabel testen :mrgreen:

Btw, ik heb 'm via een van de links in dit topic besteld (weet zo niet meer welke), maar 19 euro was een leuk een mooi koopje, so far :mrgreen:
 
VW  6R  1.2TDI 
Allicht even leuk om te melden hier, ik heb vandaag uiteindelijk ook mijn nieuwe kabel (versie 12.10.3) binnen :)
Alles dat nog rest is de software installeren en de kabel testen :mrgreen:

Btw, ik heb 'm via een van de links in dit topic besteld (weet zo niet meer welke), maar 19 euro was een leuk een mooi koopje, so far :mrgreen:

ik neem dus aan dat je de basic versie hebt gekocht? dat is de enige van 19,99...
al ervaring mee of die werkt?

grtn
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!