VAGCOM kabels, verkoop links!

Heb deze 31 maart besteld voor 17 dollar (13 euro omgerekend) en kreeg hem na 8 dagen al gratis thuis bezorgd!
Kreeg alleen door dat de software op de cd niet de juiste is om hem te laten werken (wel het juiste stuurprogramma).
Na wat zoeken op google en meerdere klachten over 12.10 kabels te hebben gelezen de goede software gedownload (12.10.3) en hij werkt perfect, ook op windows 7 64 bit!
Wholesale Vcds - Buy 2013 New Release VAG 12.10 Diagnostic Interface VAG12.10 OBD Diagnostic Interface for VW/Audi/Seatvag 11.3+vag 11.8+vag 11.10+vag 11.11, $16.16 | DHgate
 
Volkswagen  Golf 7 R line  1.6 TDI 
op aliexpress. heb er daar al meerdere besteld, maar allemaal met bijgeleverde software. en deze was zonder software en gewoon de nieuwste officiele software gebruiken.
als je zo'n andere kabel neemt, update, en het is stuk, dan sta je daar, maar die ene gaf garantie dat het werkt met officiele software, en dat deed het ook Big Grin
EDIT: Wholesale Diagnostic Tools - Buy VAG 12.12 VAG 12.12.0 Update of VAG 12.10 Support Year 2013 for Vagcom V12.12.0 with Original Software, $23.11 | DHgate
deze kabel lijkt ook de officiele software te ondersteunen volgens de uitleg
mvg
 
Volkswagen  polo 6r  1.2 
De chip zou te kopiëren kunnen zijn, maar dit is voor een kloon waarschijnlijk maar eenmalig. Dit gebeurt via een interne JTAG aansluiting met extra seriele kabel waarvan de interne pinnen niet meer beschikbaar zijn nadat de printplaat in de stekker zit.

Duidelijk zonde van je tijd dan. dan is het niet waard aangezien je ze overal voor een paar tientjes kan kopen.

Elke keer als er een nieuwe versie is koop je weer een nieuwe kabel.
 
Maar werkt die ook Houz74?
of heb je hem nog niet binnen?

Want voor die prijs wil ik ook nog wel een nieuwe aanschaffenStick Out Tongue
koopje;)
Dat is het enige nadeel, het duurt een week of 5 voordat ze binnen zijn.

Mijn aankoop is gebaseerd op de uitspraak van dinsterzz

http://forum.mypolo.nl/vag-com/9532...ssingen-bij-bluegt-post159819.html#post159819

Hij heeft zijn VCDS kabel werkzaam met de nieuwste VCDS versie (v12.12.2) van de website. De kloon-kabels die verder in omloop zijn, die hebben als nieuwste (bijgeleverde) v12.12.0
 
nou heb net de vcds kabel besteld met vagcom 12.12.0 hex canbus dus ik ben benieuwd hoelang het duurt....
van de week maar is een ouwe laptop regelen met alleen windows en verder niks alleen strx dan vagcom dus dan ben ik benieuwd of dat ik er aan uitkom en anders weet vast iemand wel raad met instaleren zeker.
ben zeer benieuwd
 
Had ook via DHGate een kabel besteld, de 12.12 variant. Netjes binnen 10 werkdagen binnengekregen.
Wel even rommelen om de software en vooral de drivers goed te krijgen, maar door even windows 8 naar 7 te downgraden is alles soepel gegaan.

De aanpassingen heb ik gedaan en de kabel in de verkoop gezet.... binnen een dag verkocht via het forum.
 
Volkswagen  Polo  1.2 TDI 
nou heb net de vcds kabel besteld met vagcom 12.12.0 hex canbus dus ik ben benieuwd hoelang het duurt....
van de week maar is een ouwe laptop regelen met alleen windows en verder niks alleen strx dan vagcom dus dan ben ik benieuwd of dat ik er aan uitkom en anders weet vast iemand wel raad met instaleren zeker.
ben zeer benieuwd
Ik heb ook een oude laptop gekocht met WindowsXP erop. Je moet dan zorgen dat hij geen verbinding maakt met internet, virusscanner/firewall uit en de datum terugzetten. Vervolgens de cd-rom met versie 12.12 installeren en gaan..!
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!