VAGCOM kabels, verkoop links!

@tony

ik heb helemaal niets terug hoeven zetten. meegeleverde software geinstalleerd op W7, wel www even uitgezet.
alles werkte ineens.
De software geeft wel aan dat er een nieuwere versie van VCDS (12.12.2) aanwezig is, maar die download ik gewoon niet.
kabel in de macbook en drivers worden geinstalleerd en in het programma via options de verbinding testen en klaar om te beginnen.
 
Volkswagen  Polo  1.2 TDI 
De software geeft wel aan dat er een nieuwere versie van VCDS (12.12.2) aanwezig is, maar die download ik gewoon niet.

Dit heeft mij met versie 12.10.3 wel genekt. VCDS wilde geen long coding meer doen omdat de versie verlopen was o.i.d. Kwam omdat internet na gebruik weer aan ging en het op een of ander manier wel naar vcds ging kijken.

Heb VCDS nu op een usb stick en prepareer eerst de laptop voordat de stick erin gaat. Nu werkt het weer prima.
 
Seat  Leon SC FR  1.8 TSI DSG 
Dit heeft mij met versie 12.10.3 wel genekt. VCDS wilde geen long coding meer doen omdat de versie verlopen was o.i.d. Kwam omdat internet na gebruik weer aan ging en het op een of ander manier wel naar vcds ging kijken.

Heb VCDS nu op een usb stick en prepareer eerst de laptop voordat de stick erin gaat. Nu werkt het weer prima.

De melding dat er een nieuwere versie is komt juist omdat je dan de datum naasr voor 1 april 2013 moet zetten. Als je dat doet komt die melding ook niet meer.
 
Volkswagen  Golf 7 R  2.0 TSI @ 420 pk / 538 Nm by VAGTechniek 
Ik wist het niet zeker, kan er verder niets meer van vinden. Was in iedergeval in de koptekst "with original software" en was gratis verzenden. Als ik in mijn mail zoek staat er alleen een bestelnummer en daar kan ik niets mee zoeken...
 
Bij mij werkt die kabel niet Houz74, als ik iets wil veranderen is het programma niet geregisterd en als ik het op nieuw installeert staat er op bij info dat het wel geregisterd...
 
Bij mij werkt die kabel niet Houz74, als ik iets wil veranderen is het programma niet geregisterd en als ik het op nieuw installeert staat er op bij info dat het wel geregisterd...
Gooi bij herinstallatie de hele C:\Ross-tech folder weg (wel eerst de logbestanden veilig stellen die je wil bewaren)
Geen internetconnectie aan terwijl je VCDS gebruikt.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!