VAGCOM kabels, verkoop links!

stemei.de .VCDS Codierungen .Codierungsservice .Webdesign - Stefan Meier - VCDS Basiskit - VCDS Codierungen, Webdesign

beste formers ik wil ook een VCDS en kwam deze tegen, is deze de beste om er mee te beginnen met vcds? ik heb weinig tot geen verstand maar ik leer snel:) wie kan mij hierover inlichten?

Als je originele VCDS sofware wil gebruiken kun je beter bij Ross Tech gaan kijken. Dan heb je altijd de beschikking over de laatste de Engelse versie voor een eenmalig bedrag van $349,00. Via jouw links krijg je een Duitse kopie van de Ross Tech versie die duurder is en die altijd wat later met de updates komt. Tenzij natuurlijk Duits je favoriete taal is. Er is ook een Nederlandse versie beschikbaar bij Priemus Diagnosesoftware & Tools
Voor Ross Tech zie: Ross-Tech Store: VCDS License with HEX-USB+CAN (all VAG 1995 to current model year) .
Er zijn hier op het forum ook mensen die met een goedkope Chinese kopie genoegen nemen. Zie hiervoor o.a. bijdragen in deze thread.
 
Als je originele VCDS sofware wil gebruiken kun je beter bij Ross Tech gaan kijken. Dan heb je altijd de beschikking over de laatste de Engelse versie voor een eenmalig bedrag van $349,00. Via jouw links krijg je een Duitse kopie van de Ross Tech versie die duurder is en die altijd wat later met de updates komt. Tenzij natuurlijk Duits je favoriete taal is. Er is ook een Nederlandse versie beschikbaar bij Priemus Diagnosesoftware & Tools
Voor Ross Tech zie: Ross-Tech Store: VCDS License with HEX-USB+CAN (all VAG 1995 to current model year) .
Er zijn hier op het forum ook mensen die met een goedkope Chinese kopie genoegen nemen. Zie hiervoor o.a. bijdragen in deze thread.

Bedankt voor deze nuttige informatie, kan je met die Nederlands versie ook na foutmelding lezen ook aanpassingen doen aan auto's? O.a. bochten verlichting e.d... wat ik me ook afvraag is, dat er verschillende soorten kabels zijn, is er ook een universeel kabel die je kan gebruiken voor audi's, VW en seat...
 
kan je met die Nederlands versie ook na foutmelding lezen ook aanpassingen doen aan auto's? O.a. bochten verlichting e.d... wat ik me ook afvraag is, dat er verschillende soorten kabels zijn, is er ook een universeel kabel die je kan gebruiken voor audi's, VW en seat...
Yep, de USB-HEX+CAN VCDS kabel van Ross Tech is universeel bruikbaar voor alle auto's van Volkswagen AG. Dus voor VW, AUDI, SEAT en SKODA...
Je kunt er, onafhankelijk van de vertaling, alle instellingen mee doen die door jouw auto ondersteund worden.
 
Niks, alleen je zit vast aan de versie die je meegeleverd krijgt en hebt geen support van Ross-Tech. Je kan (en vooral nooit proberen) dus geen nieuwe versie downloaden van VCDS voor je kloonkabel want daar sloop je hem gegarandeerd mee (er zijn enkele uitzonderingen geweest dacht ik maar daar waag ik me niet aan). Na verloop van tijd zal hij wel zeggen dat je software verouderd is en een update nodig heeft. Kwestie van de datum van je systeem een paar maanden terug zetten en hij doet het weer :)
 
Volkswagen  Golf 7 R  2.0 TSI @ 420 pk / 538 Nm by VAGTechniek 
Volgens mij is het voornaamste verschil dat er meer label files bij zitten. Dat wil zeggen dat je bij meer aan te passen bytes/bits kan zien welke instelling gewijzigd wordt. Vooral als er nieuwe modellen uitkomen (met andere boordcomputers) zal je dus online moeten kijken welke byte/bit je moet aanpassen voor bepaalde instellingen omdat dit niet in de software zichtbaar is. Ik weet overigens niet of die labelfiles los te importeren zijn somehow?
 
Volkswagen  Golf 7 R  2.0 TSI @ 420 pk / 538 Nm by VAGTechniek 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!