[UPDATE] rare redirect van mypolo naar foundyourprize.com

Zo te zien is het een Android probleem! Met Iphone nergens last van. Via google naar forum.

d524e9ff19c8754bff69ab3d27a7a6cd.jpg
 
Honda Jazz  1.5 E:HEV EXECUTIVE AUTOMAAT  1.5 109pk 
Het lijkt zo toch wel een beetje dweilen met de kraan open. Er is hier een systeem dat kennelijk niet goed functioneert. Doorgestuurd worden naar een andere site zou nooit mogen kunnen.

Zou het wel puur aan adsense liggen? Want ik gok dat 90% van de websites adsense gebruikt, dan zou dit overal moeten gebeuren / veel meer?
Ik weet 100% zeker dat het probleem daar ligt op het moment. Afgelopen week hebben we Adsense weggehaald en het probleem was over. Johan zit er bovenop en het is gemeld bij Google.

Verstuurd vanaf mijn SM-A510F met Tapatalk
 
  • Leuk
Waarderingen: iichel
https://chromereleases.googleblog.com/2018/01/chrome-for-android-update.html

Good news, everyone! Chrome 64 (64.0.3282.116) for Android has been released and will be available on Google Play over the course of the next few weeks. This release prevents sites with abusive ad experiences from opening new windows or tabs without your permission. We’ve also included stability and performance improvements.

Vorige week is er een Chrome update voor Android gekomen die deze doorsturingen zou moeten tegen gaan.

Als mensen het nog merken kunnen misschien hun Chrome versie eens controleren?

Maik: Aangevuld, top dat je met ons meedenkt! Big Grin
 
Laatst bewerkt door een moderator:
  • Leuk
Waarderingen: Maik
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!