[UPDATE] rare redirect van mypolo naar foundyourprize.com

Ola.


nu al een paar dagen last van, maar alleen als ik via mijn telefoon het forum bezoek.





daarbij meteen de vraag, hoe kan je een betatester worden voor de iphony 9.
Als ze een phony10 naar je op gaan sturen.

Toestel is een Oneplus 5T
fabrieks install reeds gedaan, daarvoor koekies en geschiedenis al gedeletet.
geen games, mail programma, waze, dji drone etc. niet op het eerste apps die ik hier van verdenk.


iemand nog goede ideeen om hier van af te komen?
 
VW  6C  1.4TDI DSG 
een spammer zou dit niet moeten kunnen doen.

ja een spammer is irritant, maar als hij spamt ziet dat er op pc telefoon tablet het zelfde uit. een topic met shit
Maar de pcs die ik gebruik geven geen redirect en ook de adblocker en pihole reageren niet.


ga er niet van uit dat een spammer serversite toegang heeft gehad, en alleen mobile apparaten probeert te treffen.

Waarom wel mijn gsm, maar niet mijn pcs?
hebben meer mensen last gehad wanneer ze het forum via een gsm bereiken?
 
VW  6C  1.4TDI DSG 
In een poging dit te testen heb ik dit ook 2x kunnen constateren. Door in cognito chrome over te schakelen naar mobiele weergave (F12, dan Ctrl + Shift + M), en dan wat rondbrowsen. Je wordt weg genavigeerd naar een ander domein, dit kunnen verschillende zijn. Ik kom er niet achter waar het in zit. Ik krijg hem na een paar keer ook niet meer te voorschijn. Dit soort scripts werken vaak selectief, op mobiel en dan af en toe, om niet te ontdekt te worden bij beheerders e.d.

Er zal een script in de website zitten die dit inlaad, mogelijk bij een advertentie platform die ingeladen wordt of anders in de code van deze site zelf.
 
  • Leuk
Waarderingen: Emiel van Putten
Ik zal ik elk geval alle sofware en addons updaten. Daarnaast zal ik kijken of ik ergens een vreemde redirect kan vinden.

Mocht iemand weer doorgelinkt worden, laat dan weten vanaf waar dit gebeurde. Dit maakt mijn zoektocht wellicht makkelijker.

Voor de genen die dit ervaren hebben. Is de doorlink altijd naar dezelfde pagina?

Verstuurd vanaf mijn SM-A510F met Tapatalk
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!