Thuggie: 2011 polo 6r 1.6 tdi

Polo is onverwachts overgelaten bij de garage heb een a4 gekocht :mrgreen:

Dus te koop

- gti stuur

-ap schroefkit

-pas opgemaakte tt wielen met nieuwe banden

- vw sierstuk

-led nummerplaat units

Meer info pm
 
Volkswagen  Polo 6R  1.6 tdi stage 2 by DVX performance 
Nieuwe is er,zal wel een topic van aan maken bij andere auto

ixuw3k.jpg


Nog te koop

-vw sierstuk

-ap schroefset

-tt velgen
 
Volkswagen  Polo 6R  1.6 tdi stage 2 by DVX performance 
  • Leuk
Waarderingen: thomassafca
Vandaag de a4 ingespoten met iron x en erna een wax laagje opgezet :cool: Bling bling ook pas weitec veertjes gehaald morgen monteren en zaterdag wieltjes erop hopelijk zal foto's posten in mijn andere auto .. Bij deze dus een mini projectje
 
Volkswagen  Polo 6R  1.6 tdi stage 2 by DVX performance 
  • Leuk
Waarderingen: HJV
Topic van de a4 kan je ondertussen vinden bij andere auto's

Gisteren dit gedaan bij de Audi voor wat opfrissertjes

s3km6p.jpg


Zo kan je natuurlijk niet rondrijden

2z7h0k1.jpg

2z7h0k1.jpg

Dus rij ik nu deze week

1118j0m.jpg


Je zal hem vast al wel eens in het topic gezien hebben, het is de polo van mijn grootouders maar mijn opa rijd bijna niet meer dus ben ik van plan er wat meer mee te gaan rijden ( ik heb hem tenslotte ook besteld en opgehaald lol) In december word hij 2 jaar en heb hem gisteren op 7000 km gereden.
 
Volkswagen  Polo 6R  1.6 tdi stage 2 by DVX performance 
De polo van thuggie is een turbodiesel. Dat is een motor met een turbo. Tunen is het aanpassen van de turbodruk, en alle harmonie eromheen.
De 1.4 benzine is een motor zonder drukvulling (naturally aspirated, zoals ze dat mooi zeggen in het Engels). Aanpassingen in turbodruk zit er niet in, aangezien er geen turbo is. Veel winst is er helaas niet te halen met zo'n motor.
 
  • Leuk
Waarderingen: Michiel97
De polo van thuggie is een turbodiesel. Dat is een motor met een turbo. Tunen is het aanpassen van de turbodruk, en alle harmonie eromheen.
De 1.4 benzine is een motor zonder drukvulling (naturally aspirated, zoals ze dat mooi zeggen in het Engels). Aanpassingen in turbodruk zit er niet in, aangezien er geen turbo is. Veel winst is er helaas niet te halen met zo'n motor.
Balen toch bedankt voor je reactie
 
Volkswagen  Polo 6r GTI  TSI 1.4 GTI 180PK 
  • Leuk
Waarderingen: sennalonso
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!